Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en prof. til SEO og til fornuftige priser! Nogle anbefalinger?

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

For slet ikke at tale om webdesign og alle de sjove finurlige muligheder dette giver, såsom eksempelvis responsivt webdesign, HTML5, CSS3, JavaScript, JQuery, kommunikation i tekst, grafik og video, konverteringsoptimering, Analytics - markedsføring og den online del + SEO, som er delvist afhængigt af de første.

Jeg har glemt en del, men har aldrig mødt nogen, der var fænomenale til det hele - bestemt heller ikke de store webbureauer. Der er muligvis nogle få i USA og andre steder, men de har vist for travlt til at skrige efter kunder Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat på Green Click Media...

De har en af de bedste til SEO ansat og er også rigtig dygtige til konverteringsoptimering...

Mvh
Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hvad koster Thomas Rosendal for 1 land , med 10 ord og alt optimering (linkbuilding, meta-koder..osv)

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JustBid24:

Hvad koster Thomas Rosendal for 1 land , med 10 ord og alt optimering (linkbuilding, meta-koder..osv)

Sådan kan man ikke stille det op! For det første er jeg ikke sikker på, priserne bare lige bliver postet da alle så ville kæmpe om at underbyde hinanden, og det ønsker du ikke!). Derudover er der ikke nok information. Man skal vide hvilket land, hvilke søgeord, hvilket udgangspunkt (system, nuværende placering, nuværende linkprofil, osv.) :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du ringer bare igen - så finder vi ud af nogetBig Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

JustBid24:

Hvad koster Thomas Rosendal for 1 land , med 10 ord og alt optimering (linkbuilding, meta-koder..osv)


Forstår ikke hvorfor du fik "straffepoint" for det indlæg, for det er da et superfair spørgsmål. I øvrigt hedder han Thomas Rosenstand. Sidst jeg tjekkede havde han en timepris angivet sin firmahjemmeside Concept-I.dk
Nu nævner du ikke hvilket land du ønsker en god placering i, men hvis det er Danmark:
Jeg har arbejdet med at lære SEO i et halvt år, og jeg ville personligt vælge en af dem, som har vist at de er ildsjæle og ærekære over for deres fag - i uvilkårlig rækkefølge:

Thomas Rosenstand, Concept-I.dk
Thomas Frost, WebCoders.dk
Jimi Hove, Visibile.dk
Kim Tetzlaff, KTJ-Media.dk 
Henrik Bondtofte, Henrik-Bondtofte.dk
Frank Hellerup Madsen, DenSynligeMand.dk 
Jonas Jørgensen, Connect-Media.dk
 
Der er nogle, der er mere teknisk anlagte end andre, og nogen der måske mere er "Go Getters" mens andre igen er stærke kommunikatorer, men fælles er at de virker til at elske faget, være opdaterede på det og "gider" at sætte sig grundigt ind i selv hvad der virker som detaljer. 

Hvis du skal have lavet SEO udenfor Danmark kan der være andre finurligheder, og så ville jeg vælge en med et netværk i det land - eller en der er der. Der er garanteret også andre dygtige, men jeg ville vælge dem jeg ved er dygtige og engagerede - og det er de nævnte.
PS: Pas på med at skelne for meget til timeprisen. Det gælder ikke kun indenfor søgemaskineoptimering. Indenfor IT er der generelt mange spildtimer fordi det åbenbart er let for en ukvalificeret at være overbevisende og til en lav pris. Og nogengange koster det så bare den ekstra tid at rette op på i den anden ende.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Tak for dit dejlige lange svar! :)

Det hjalp en del. Jeg samler viden om dem alle og beslutter mig.

Når det kommer til udlandet, er jeg lidt på bar bund. Kan jeg få lidt hjælp her fra?

Nogle anbefalinger? Vi snakker om Finland, England og Sverige

 

Hilsen

Dali 

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lad vær med at fokusere på timepriser

du kan få en der tager 200,- i timen og en der tager 1200.- i timen

Indtil videre er jeg oppe og betale i den høje ende af timepriserne , der har jeg fået mest for pengene. = min baglomme

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:
Du ringer bare igen - så finder vi ud af nogetBig Smile

Wink Er du sikker på det var ham der ringede, og er du sikker på han har dit telefonnummer ? Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 6 (58 indlæg)