Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En skør ide´ holder den?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi skulle lave en "Arla" løsning inden for distribution/lagerhotel, vi opretter et selskab hvor alle de første kunder er andelshavere, for derved at få maksimale stordrifts fordele i forhold til løninger, omkostninger, fragt aftaler olign. Senere kan der så tages "eksterne" kunder ind, som kan give lidt fløde til kaffen.. Kunne være coolt.

Kan måske formidle nogle lokaler i Nakskov, tror det var Hans som på et tidspunkt var inde på at det kan give tilskud i form af egnsudviklings støtte eller noget.

Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:28

Der findes allerede et dansk firma der udbyder netop den service der omtales i dette indlæg. Firmaet hedder AT postservice og ligger vist nok i frederikssund. Der kan man administrer sit varelager via nettet og sende pakker den vej. firmaet kan findes på www.postservice.dk  jeg har før været i kontakt med dem og de virker yderst fornuftige de tilbyder også at producer og hoste firmaets webshop.

/steffen

Time2Cruise - Alt om krydstogt

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:38

Hej TOmmy,. jeg så at du sender pakker og du skriver at det er dyrt... hvad betaler du for pakker til private og hvor mange sender du...

jeg er ved at starte en webshop så det kunne være rart med lidt input...

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)