tror ikke det kan lade sig gøre, at oprette sp. skema i eksiterende tråd.
Hvad angår prisen ser jeg det som følgende:
De varer som jeg solgte i min webshop vejede ca. 16 kg. Med
postdanmark skulle kunden derfor betale 97 kr. (uden
moms postdk) for, at få pakken sendt. Dertil kom et ekspeditionsgeyr på 15 kr.
Altså 112 kr. for en varer der måske kun koster 450 kr. Det er bare for meget og webshoppen´s fordel er jo også at varen bliver leveret til døren! Så hvis man kan få samme vare nede i byen skal min pris jo tilsvarende være enorm lav.
Skulle jeg som kunde istedet kun betale 50 kr i fragt ser det jo noget bedre ud. Min samlede pris i forhold til konkurrenterne er pludselig også billigere hvilket forhåbentligt giver
mersalg.
Men for at jeg som udbyder at dette skal der en del kunder end i "hotellet" fra dag 1. Der skal min. sendes 10 pakker pr. dag og der skal pakkes og lagres effektivt. Men spørgsmålet er så:
Hvordan skal betalingen foregår?
1.Skal der betales pr. pakke, hvilket jo ikke er særlig lønsomt for dem der har mange varer og sælger lidt.
2. Skal der betales et fast
gebyr pr. måned
3. eller skal det være et mindre gebyr pr. måned og pris pr. pakke