Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til udvikling af app

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger en programmør/udvikler til udvikling af en iphone app (og senere en simpel hjemmeside indeholdende info, billeder og videoer) og måske en ipad app på sigt.

Det drejer som en ordspil som skal have en ligende frontend/design som wordfeud og rumble m.m. App'en skal have nogenlunde samme funktioner som disse spil.
Der skal både være mulighed for at spille single- og multiplayer og der skal være de samme muligheder som i wordfeud for at invitere medspillere på forskellige måder. Udover den løbende vedligeholdelse skal en af siderne i app'en opdateres månedligt med nyt indhold (tekst, billed og link)

Konceptet er færdigudviklet, men det er altid godt med nye inputs. Konceptet stammer fra udlandet og det er et spil de fleste folk kender til. Der vil være fuldstændig styr på ophavsret inden vi går igang.

Du vil ikke få løbende løn. Der vil blive oprettet et anpartsselskab hvor din belønning vil være en funktion af selskabets (app'ens) succes. Altså 100% provisionslønnet. Det kan være andel i overskud eller omsætning. Detaljerne aftaler vi blot nærmere.

Lidt om mig: jeg er 25 år, og har følgende uddannelser: hhx, bachelorgrad i erhvervsøkonomi fra CBS og cand. Merc. Aud.
Jeg bor i københavnsområdet hvorfor det selvfølgelig vil være smartest, at du også gør det.

Således det har din interesse så send mig en mail med lidt oplysninger om dig og kontaktoplysninger.  Mail: stobbealex@gmail.com

Mvh

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)