Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt vild langsomt...

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er nærmest helt ubrugelig at bruge hertil aften.

Vi gør alt for at knække koden på de her performance-problemer. Men det er endnu ikke lykkedes at få identificeret den primære årsag til at Amino ind imellem er så ustabil.

Vores seneste træk er at få koblet en ekstern performance-ekspert til at gennemgå siten. Nye øjne på problemet kan forhåbentligt kaste nyt lys over sagerne

I får en status igen tirsdag formiddag.

Vi er virkeligt kede af de problemer det medføre for alle

Nicolai

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er en Amino teknikker der læser med, så ville det spændende at se om ikke Amino blev hurtig igen, hvis man recyclede app-pool(en eller sene) hvis ikke det hjælper så prøv at dræb processerne direkte i taskmanager. Hvis det virker, så er der ihvertfald et umiddelbart fiks :-)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hvis der er en Amino teknikker der læser med, så ville det spændende at se om ikke Amino blev hurtig igen, hvis man recyclede app-pool(en eller sene) hvis ikke det hjælper så prøv at dræb processerne direkte i taskmanager. Hvis det virker, så er der ihvertfald et umiddelbart fiks :-)

Allerede gjort et par gange. Men den er hurtigt oppe på spikes på en 80-90%! Gælder dog kun vores app pool for debatten. Vores andre services kører rimelig pænt.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
... Nu har vi også kun brugt 200.000 kr. ...

Er det ikke snart ved at være en bedre forretning at kode det hele forfra (fra bunden)? - i stedet for at blive ved med at kaste penge efter konsulenter, programmører og andet godtfolk., som kun lige når at slukke en brand, før den næste opstår.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Recyclet eller dræbt, forskellen er ved et recycle at den prøver at lave et hand-over, så det kan betale sig at prøve at dræbe den direkte i taskmanageren!

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Jeg ved ikke om det er til mig, men mit spørgsmål gik ikke på hvilket selskab der hostede Amino, men på hardwaren.

Tja du skrev

Thomas Frost:
Jeg ved ikke om det er til mig, men mit spørgsmål gik ikke på hvilket selskab der hostede Amino, men på hardwaren.

Så svaret var vel meget relevant

MVH

Kim

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver ign, har tilsyneladende ikke pt. mulighed for at ændre mit indlæg:

Thomas Frost:
Jeg ved ikke om det er til mig, men mit spørgsmål gik ikke på hvilket selskab der hostede Amino, men på hardwaren.

Tja du skrev

Thomas Frost:
Ret mig hvis jeg tager fejl Martin. Men et enkelt spørgsmål, kører Amino på egen server og hvad er spec

Så svaret var vel meget relevant

MVH

Kim

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil lige slå fast, at vi er 100% tilfreds med vores hosting og at det ikke er der der er flaskehalse, what so ever.
Det er heller ikke hardware, men et softwareproblem.

Det er helt rigtigt at vi kører med en købt platform, men vi har længe været igang med at skrive os ud af den, step by step.

De mange penge vi har brugt er langt fra spildt. Vi har optimeret en milliard ting, der har gjort Amino meget hurtigere på mange områder, men vi har en eller anden flaskehals og når den er fundet og fixet, så vil alle de andre forbedringer slå igennem og give meget mere fart og stabilitet.

Men det er meget, meget frustrerende at bruge så meget tid og så mange penge på noget og med så ringe resultat, det skal der ikke herske tvivl om og vi er super kede af det!

Men nu sætter vi nok Lundsby på opgaven, så har vi om ikke andet en vi kan prygle :-)))))

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja..Amino kører meget langsomt og utilfredstillende p.t...og har gjort det i nogen dage.

Der skal nok omgående focus på problemet.

 

MvH

Peter

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej brugere

Vi har i dag tweaket nogle ting på vores webserversoftware (efter at have haft besøg af Lundsbye Smile), så surf gerne meget rundt og se om det har hjulpet lidt.

Derudvoer har vi sammen med Lundsbye startet på en process der i fremtiden kan hjælpe os med være bedre i stand til at finde kilden til dette og mulige fremtidige issues.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)