Jeg kan sige at det kører lagt hurtigere i dag end det gjorde i går, så Lundsby´s små tryllerier virker. |
Jep, jeg er nu ned på ca. 10-12 sekunder - ikke minutter
Jeg kan sige at det kører lagt hurtigere i dag end det gjorde i går, så Lundsby´s små tryllerier virker. |
Jep, jeg er nu ned på ca. 10-12 sekunder - ikke minutter |
Det var super lige at kigge forbi, den lille ændring vi lavede skulle gerne betyde at debatten får optil fire gange så mange hestekræfter at rutte med! Vi ved ikke præcist hvad der skete igår, men vi har en hypotese, hvis den er rigtig burde det ikke ske igen. Som Jacob skriver, så er arbejdet med Amino's performance langt fra overstået og vi vil i fremtiden lave endnu mere tuning, samt få bygget et setup så performance problemer kan håndteres relativt hurtigt og smertefrit. |
Det er blevet meget bedre i dag |
Hmmm tror jeg nøjes med 5 /Henrik |
Tak, tak, det er jo ihvertfald bedre end prygl! Det var super, at vi så hurtigt kunne se resultater, nu glæder jeg mig til at hjælpe med at gøre Amino endnu hurtigere, der er en masse muligheder få sitet en god del hurtigere, faktisk er vi kun lige begyndt :-) |
Lundsby: Kan du fortælle lidt om hvad problemet er/var? Det er lidt spændende at følge med når man selv arbejder med ".NET stakken". |
Også store tak fra Manila skal det lyde :)....Joe Bradley Tester er en glad mand, nu kan han fokusere på at få de næste 55 opgaver som ligger i pipelinen bragt i orden. |
Samme her.. Ofte er der mega lang tid for at loade bare forsiden.. Andre gange en 500 Internal Server error. Nogle gang kan man slet ikke svare på indlæg.. |
Wich-IT -Din IT-konsulent i Østjylland