Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønskes: Feedback på min nye webshop. Haves: Rabat til Amino brugere :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Fra  The Boot Strap Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så er min webshop med mit nyudviklede, og patenterede produkt "The Boot Strap" endelig gået i luften. Og jeg vil meget gerne have jeres kommentarer til både webshoppen og til produktet.

Webshoppen ligger på thebootstrap.dk  (og der er ligeledes en engelsk version på thebootstrap.com)

Og ved at anvende kuponkoden "Amino rabat" kan der fås 20% rabat på den i forvejen lave introduktionspris frem til og med Fredag d. 13. April

Glæder mig til at høre jeres kommentarer !

/Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22

Mht. layout ser det ud, som om du har forsøgt at bevæge dig væk fra det traditionelle. Det er udmærket, og du har valgt noget, som godt kan bruges - med tilretninger.

Din grønne tekst-font er uheldig, fordi den er for lys, så ordene kan være svære at læse for nogle. Det samme gælder den lysgrå font på fx FAQ-siden. Den er alt for lys.

Da jeg kom ind på forsiden, havde jeg svært ved at finde ud af, hvad siden handlede om. Det er ikke noget brugeren fatter spontant - jeg gør ikke i hvert fald. Enten så vis et enkelt foto af Boot strap'en, eller også skriv en kort overskrift. Billed-serien med de 5 fotos på forsiden er gode som enkelt-billeder, men hjælper ikke brugeren til spontant at fatte, hvad Bott strap'en er for en dims. Billede 4 er ikke godt.

Jeg kan godt følge dit logo, og det er smart nok, men det siger intet om det produkt, du sælger ud over, at det er til bilen. Du kan godt beholde logoet, men jeg vil nu anbefale dig at udvikle det, så det bliver simplere.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:26

Det var da egentlig en fantastisk fed idé du har fået der. Har indtil nu, altid anvendt snore, men har været bange for at det ikke har holdt nogle gange. Et produkt, som jeg også tror har stor potentiale.

Selve hjemmesiden er fantastisk let og overskuelig. Samtidig ser man med første kast på siden, hvad den egentlig handler om, og hvad det er for et produkt du sælger. Kan rigtig godt lide billederne som illustrerer, hvordan man skal gøre, og IKKE skal gøre!

Har ikke selv noget i bilen som kan holde bagagerummet lukket, så tror da at dette produkt vil blive noteret ned!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 16:19

Thomas P Helms:
Glæder mig til at høre jeres kommentarer !

Cool produkt du har opfundet!  Det er godt gået!

men du skal få læst korrektur på din hjemmeside på begge sprog - for der er et par sprogtudser hist og her

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:26

Oppe i hjørnet står der 0 items det bør du oversætter til produkter.

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:28

Synes det er en fin hjemmeside - kan godt lide at den grønne farve går igennem hele temaet på hjemmesiden.

Men savner måske lidt, at produktdetaljerne allerede kommer frem på forsiden, således at man med det samme bliver sat ind i hvad det er.

Ligeledes er der også et par sprogfejl hist og pist - f.eks. "Transporterer brædder, bjælker, grene, møbler". Der skal nutids-r på, og udsagnsordet skal altså ikke være i stamform. Det kan godt irritere læseren, når der er sprogfejl.

Mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:35

den lyse grå farve  baggrund og den lidt mere mørke grå farve de er for tæt for på hinanden den tekst det er simpelthen for svært at læse 

jeg ville bruge andre ord i titlen end velkommen , jeg mener den til google , jeg ville sætte mine kerne ord ind der og udnytte bedre at google viser op til 70 tegn nu på google 

husk sætte de social medier på siden google plus og facebook og gerne twitter , da google går mere op social likes nu end de har gjort før

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 16:36

Hej Thomas,

Først og fremmest genialt produkt - har lige bestilt 2 stk.

Jeg tror du kan sælge produktet mange steder - håber at du har indregnet ALLE de led, som der typisk er på et retail produkt for at sikre at det kan komme ud i hele verden.. :-)

Omkring Sitet:

1) Sjovt nok med tegningerne der illustrerer funktionen af The Boot Strap
2) Synes der mangler et klart logo og måske endda et Pay Off
3) Selvom navnet indikerer hvad vi har med at gøre, så synes jeg ikke at det svinger i Danmark og hvis tankerne         med The Boot Strap er internationale, så synes jeg ambitionsniveauet for website er for lavt.
4) Synes desværre ikke at farver, sprog, billeder m.v. virker prof. Med din opfindelse og patent, bør du efter min mening sætte overliggeren noget højere kommunikationsmæssigt... 

Håber du får mega succes... Hvis du har brug for mere konkret feedback, så kan vi evt. tage det på mail niveau... mre@substantial.dk. 

/Morten 

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:40

Hej Thomas.

Jeg er lidt i samme båd som Poul - Fangede den ikke helt i starten.

Jeg tror en "How to" video på forsiden istedet for billedserien, vil gøre jobbet meget bedre. Måske uden lyd og afspilning ved mouse over? :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04

Hej, 

superfedt produkt. Er enig  andre her i tråden mht. at produktets funktion

ikke er tydeligt på forsiden.

Hvorfor har i/du valgt at kalde den "boot strap"? Boot strap er jo et computer-term 

og også navnet på et par firmaer i udlandet. Vil det ikke skabe problemer?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)