Hej, Så er min webshop med mit nyudviklede, og patenterede produkt "The Boot Strap" endelig gået i luften. Og jeg vil meget gerne have jeres kommentarer til både webshoppen og til produktet. Webshoppen ligger på thebootstrap.dk (og der er ligeledes en engelsk version på thebootstrap.com) Og ved at anvende kuponkoden "Amino rabat" kan der fås 20% rabat på den i forvejen lave introduktionspris frem til og med Fredag d. 13. April Glæder mig til at høre jeres kommentarer ! /Thomas |
Mht. layout ser det ud, som om du har forsøgt at bevæge dig væk fra det traditionelle. Det er udmærket, og du har valgt noget, som godt kan bruges - med tilretninger.
Din grønne tekst-font er uheldig, fordi den er for lys, så ordene kan være svære at læse for nogle. Det samme gælder den lysgrå font på fx FAQ-siden. Den er alt for lys.
Da jeg kom ind på forsiden, havde jeg svært ved at finde ud af, hvad siden handlede om. Det er ikke noget brugeren fatter spontant - jeg gør ikke i hvert fald. Enten så vis et enkelt foto af Boot strap'en, eller også skriv en kort overskrift. Billed-serien med de 5 fotos på forsiden er gode som enkelt-billeder, men hjælper ikke brugeren til spontant at fatte, hvad Bott strap'en er for en dims. Billede 4 er ikke godt.
Jeg kan godt følge dit logo, og det er smart nok, men det siger intet om det produkt, du sælger ud over, at det er til bilen. Du kan godt beholde logoet, men jeg vil nu anbefale dig at udvikle det, så det bliver simplere.