Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for denne gang.

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af psykopater på internettet, især under anonyme brugernavne, der bruger en masse tid på at chikanere andre folk og deres forretning.

Jeg forstår ikke, at den slags mennesker ikke bruger tiden på at komme videre med deres liv og deres forretning.

Den slags mennesker skal blot ignoreres, da de ikke er mere værd end et tågehorn i fuldt dagslys.

Dog er det synd for de stakkels mennesker, at de ikke magter en simpel samtale face-to-face, men det gør de desværre ikke, da de er forstyrrede og forvirrede. De magter kun at gemme sig bag anonyme email-konti, og de er end ikke i stand til at organisere en simpel personlige korrespondance via disse anonyme email-konti, som begge parter ofte vil kunne profitere af.

Hilsen, Robert

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nettets største svaghed, at alle psykopater eller i det mindste uærlige folk kan operere i det skjulte! I den gamle bog bibelen siges der i 2. korinther 11:14:..."Satan selv giver sig ud for at være en lysets engel". Så det er jo langt fra et nyt fænomen.

Når man bevidst giver sig ud for at være noget man ikke er, så er man jo ofte ude på at snyde eller manipulere andre for egen vindings skyld. Egoisme eller grådighed kan spille ind. Måske bare mangel på omsorg?

Lad ikke de sidste timer af "fridagene" blive ødelagt;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Nordahl:
Martin? Jeg elsker dig nogle gange..

Er du en af stalkerne?! Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Også en lille besked herfra. jeg "kender" dig jo kun fra Amino og abonnerer faktisk på dine indlæg for ikke at overse et "guldkorn". Tak for din tid her på Amino - og jeg håber selvfølgelig også, at du dukker op igen.

Michael

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv. Jeg har læst mange af dine indlæg med stor interesse og jeg har fundet meget inspiration i dine projekter.

Håber du får det løst og kommer tilbage.

:: HDMI kabel ::

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tab for amino :(

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej da :)

Men jeg har da selv et par stalkere har jeg fundet ud af.

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.
Dette indlæg blot som en støtte til dig.
Højst sansynligt er der jo blot tale om en enkelt psykopat, så lyt ikke til denne tosse og kom ind i kampen igen.

Mvh

Hans Meyer
Net2Skilte.dk

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)