Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassekladde.dk vs billysbilling.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg driver en mindre virksomhed hvor jeg tidligere har brugt billysbilling.dk men jeg kunne godt bruge pengene på noget andet, så jeg har været ved at kikke lidt på kassekladde.dk, er der nogen der har erfaringer med det?

Hvis det er hvordan gør jeg så med det jeg allerede har oprettet i billysbilling.dk skal det tastes ind på ny?

Mvh. 
Jesper 

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 01:29

Du kan jo prøve det af :-) 
Det er gratis 1 måned, så vidt jeg kan se...

Sidder selv og tester det lige nu - virker meget let at bruge, har ihvertfald ikke løftet et øjenbryn endnu .. :-D

/ Millard 

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Fra  Dansk Handels Consult Skrevet kl. 07:26

Jesper Have:

Hvis det er hvordan gør jeg så med det jeg allerede har oprettet i billysbilling.dk skal det tastes ind på ny?

Hej Jesper.

Du behøver ikke taste alt ind igen. Kør en balance ud og bogfør den som åbningsbalance i det nye regnskabsprogram. Udskriv kontoudtog i det gamle som dokumentation. Gør det samme for hvert modul du bruger. (debitor, kreditor, anlæg.. etc..) For debitor og kreditor, bør du vurdere om du med fordel kan indtaste alle åbne poster fremfor en saldo.

Du "mister" at kunne se alle poster i dit nye regnskab, og at kontoudtog første år består af udskrifter fra begge systemer.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 02:21

Hvis du stadig kigger på kassekladder vs. billysbilling, så vil jeg sige, at du skal holde dig til billys ... 
Kassekladder ser fx et kapitalindskud som en del af virksomhedens driftregnskab - hvilket er totalt forkert.
Du har heller ikke mulighed for at se debit / kredit ...

Du kan ej heller udskrive din årsopgørelse el. balance - som er jo er fundamental ting i et regnskabsprogram, såvel som debit / kredit...

Det er ærgerligt. For selve interface er SUPER let at bruge...  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)