Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside til Webbureau

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dejlige aminoer! 

Jeg har netop lavet en ny hjemmesidelinde-media.dk. Den nye hjemmeside er responsive (mobil-venlig), men jeg føler der mangler et eller andet på hjemmesiden. 

Hvad synes I om den? Er den for mørk? For kedelig? Eller er den noget helt tredje?  

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler nogle kontrastfarver i det mørke område, synes jeg - evt. noget grafik.

Er det hensigten, at den udelukkende skal benyttes af mobilbrowsere?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Der mangler nogle kontrastfarver i det mørke område, synes jeg - evt. noget grafik.

Er det hensigten, at den udelukkende skal benyttes af mobilbrowsere?



Mange tak for feedback - jeg er enig. Der er et eller andet der mangler.

Nej, det er ikke hensigten at den udelukkende skal bruges af mobilbrowsere. Problemet med mit gamle design var nemlig at jeg havde full width content, som ikke kunne skaleres, hvilket gjorde at hvis man ikke havde en meget stor skærm, så skulle man scrolle fra side til side, og derfor er responsive design en god løsning.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

den grå tekst menu er svær at læse når man sider i bus og tog , derfor vælg , menuen der hvid farve da din baggrund er sort vil det være lettest at læse en lys farve.

så i alt er det lidt for mørkt når menuen farve er mørk og baggrunden er mørk

Dog i alt synes jeg siden den er super flot , jeg kan ikke helt huske den gamle side så jeg skal ikke sige om det er en forbedring eller ej den nye side her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fin side. Jeg tror dog du mangler en slider.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Andreas: Det er svært at sige præcis, hvad der mangler - men noget mangler der :o)

Jeg synes at logoet virker for stort i forhold til den 'bjælke', det er placeret i - prøv evt. at gøre logoet mindre og tilsæt noget tekst (eks. "Linde-media"). Det vil skabe harmoni i den øverste bjælke.

Det mørke område (under logoet) med den grå tekst ville jeg gøre mere indbydende. Evt. ved at indsætte noget grafik eller lave en pæn kasse til teksten i farver, som matcher dit logo.

I selve indholdsdelen ville jeg indsætte en smule grafik under overskrifterne - evt. nogle ikoner eller lignende.

Generelt synes jeg, at der mangler noget grafik, som opvejer det dominerende tekstindhold.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

den grå tekst menu er svær at læse når man sider i bus og tog , derfor vælg , menuen der hvid farve da din baggrund er sort vil det være lettest at læse en lys farve.

så i alt er det lidt for mørkt når menuen farve er mørk og baggrunden er mørk

Dog i alt synes jeg siden den er super flot , jeg kan ikke helt huske den gamle side så jeg skal ikke sige om det er en forbedring eller ej den nye side her



Mange tak for feedback Mikael! Jeg har gjort menuen hvidere nu. Jeg kunne godt se problemet med det - jeg havde også selv svært ved at læse det, men man bliver tit blind på sin egen hjemmeside :=) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Meget fin side. Jeg tror dog du mangler en slider.



Tak for feedback! Ja, det er en oplagt mulighed for at tilføje noget grafik! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

@Andreas: Det er svært at sige præcis, hvad der mangler - men noget mangler der :o)

Jeg synes at logoet virker for stort i forhold til den 'bjælke', det er placeret i - prøv evt. at gøre logoet mindre og tilsæt noget tekst (eks. "Linde-media"). Det vil skabe harmoni i den øverste bjælke.

Det mørke område (under logoet) med den grå tekst ville jeg gøre mere indbydende. Evt. ved at indsætte noget grafik eller lave en pæn kasse til teksten i farver, som matcher dit logo.

I selve indholdsdelen ville jeg indsætte en smule grafik under overskrifterne - evt. nogle ikoner eller lignende.

Generelt synes jeg, at der mangler noget grafik, som opvejer det dominerende tekstindhold.



Det er det nemlig Jesper. Jeg har også selv svært ved at sætte finger på det, men jeg føler der mangler noget.

Super gode råd mht. farve i kassen og grafik under overskrifter. Det kommer på to do (eller zu tun, hvis du kan li' tysk ;) ) listen :=)  

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:
Det kommer på to do (eller zu tun, hvis du kan li' tysk ;) ) listen :=)  

Jo, jeg kan godt lide tun ;o)

Prøv at lege lidt med designet og se, om du bliver yderligere inspireret ved at indsætte lidt farver og kasser (nogle gange kan en ændret skriftfarve eller baggrund gøre underværker).

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)