Hej Aminoer, hvad syntes i om dette logo.... |
Hej Rasmus,
Jeg synes det ser fint ud, men er der ikke en stavefejl?
PHOTGRAPHY = PHOTOGRAPHY
Hej Aminoer, hvad syntes i om dette logo.... |
Hej Rasmus, Jeg synes det ser fint ud, men er der ikke en stavefejl? PHOTGRAPHY = PHOTOGRAPHY |
Jeg synes øjet mere giver association til noget overvågning end til noget med foto. Jeg tror jeg ville fjerne øjet fra selve logoet (evt. bibeholde pupillen?) således at logoet kun lignede en blanding af en bold og en blænde. Øjet kunne så evt. bruges som et "O" i selve teksten. Alternativt kunne du måske have noget foto-relateret som motiv inde i blænden - f.eks. en blitz, et kamerastativ, et landskab eller noget fjerde.
|
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Tak for jeres kommentare, Nils: jeg kan sagtens følge ideen med dit forslag, så det vil jeg da lige prøve. Allan: Kan godt se det måske kan give association til overvågning, men det er dog ikke tænkt sådan. Det er nogle rigtig gode alternativer du kommer med og faktisk har jeg tænkt lidt i de baner da jeg har valgt lavet iris som et farvehjul. Farver på lys er en meget stor del af video og foto så derfor blev den valgt, men vil helt sikkert prøve tænke videre med hvad der evt. kan spejle sig i pupillen. Har lavet en refleks da det skulle symbololisere en "prik i øjet" som man siger i fagsproget, men det er måske lidt foto nørdet |
Sådan noget lignende du tænker Nils |
synes umiddelbart at det er rigtig godt. Har ikke noget at udsætte. Eksemplet med øjet til venstre ser også virkelig godt ud |
Hvad med at prøve at erstate O'et i Boldt med det fine øje du har lavet? :) Bare for at se hvordan det ser ud, men jeg vil faktisk mene det her ser pænest ud:
|
|