En sidebemærkning, men læse lige jeres hjemmeside om P-Mate.
Nu er jeg en mand, men umiddelart virker det geníalt.
Nu bor jeg i Thailand, og her der er mange steder, hvor (danske) kvinder ikke vil tisse, da det er uhygiegnisk eller blot et pedaltoilet. Det var også en gang, hvor tissepausen i bussen oppe i bjergene midt om natten og mere eller mindre i en jungle var midt på en mørk vej.
Mændene kunne tisse ind i skoven, men kvinder måtte sætte sig midt på vejen, hvilket ikke var rart for dem.
Der må være et kæmpe marked for kvinder, der rejser på ferie i mere "primitive" lande, men som I selv skriver på hjemmesiden, så er det nok noget en kvinde lige skal vænne sig til, og står en kvinde og tisser sådan i Thailand, så tror folk, at hun er en ladyboy. Men det kan ingen jo se, når man er inde på en uhumsk toilet.
Men jeg ser dem på en anden dansk hjemmeside til 60 kr stykket + fragt, og så kan det nemt blive flere tusinde kroner for en ferierejse?
Fordelen ved et AmbA er for så vidt ikke den begrænsede hæftelse, selvom det også kan være en fordel, men ulempen ved et I/S er, hvis det går ned, at det bliver noget bøvl.
Har en ene et hus med friværdig og de tre andre ingen ting, så er det huset, som de tager.
Hvis banken ikke vil låne til et AmbA, og I mangler penge, så se hellere om I hver især selv kan låne 25% og indskyd dem i selskabet. Det er så kun disse penge, som kan mistes og ikke de øvrige 75%.
Husk også, når et firma går ned, så bliver man tit uvenner, og den ene flytter måske det hele over i kærestens navn, men den anden har ingen kæreste eller kone, så hænger han på det. den tredje kommer måskek på kontanthjælp, og så kan Skat ikke trække i hans løn osv, men kun i de andres.
Hilsen, Robert