jeg ønsker flere forbedringer af min prestashop min stripper webshop kan ses her strip shop mine forslag det skal være mere enkelt at opret vare det skal være lettere at dele op i katerogier, lige nu synes jeg det ikke er letteste at oprette vare især det med overskueligheden driller mig meget lige nu pige kostumer70 er 80 er 90 er cowboy piger med mere herre kostumerofficer politi med mere sex shop vare dildoer penis ringe stripper pole stænger og tilbehørchrom stang handsker shorts grib crem med mere når der er ingen menu kan være så lang ved bare ned ad på siden der bliver jo 1000 vis vare til sidste i spredte emmer gode ideer hvordan det laves wupti menu der gør flere 100 vare grupper vises på engang ville løse problemet vil jeg gå ud fra kan være der skal ydes suport en del eller tilrettes så produkt oprettelse er lettere end min nuværende prestashop jeg valgt ligge første her grundet vil første have feedback , hvad skal gøre videre med min strip shop , så jeg ikke bare hurtigt går i gang igen . jeg ligger nok tilbudte ud når jeg ved hvad jeg skal gøre , jeg vil gerne lige tænke over hvad der er bedste før jeg hopper ud med en webmaster og der er viden om afgørende hvad er bedste løsning for mig meget meget afgørende for mig at vide |
problemet med duplikat er når man klikker på produkt dildoer eller den anden kommer der 3 gange samme frem den bliver altså indekseret med 3 undersider samme produkt , kan man slå fra så google ikke kan følge samme tekst flere gange eller hvordan løser man lige det problem
skal jeg have et nyt helt tema er det forkert valg på min stripper shop ? kan dette her tema arbejdes videre med hvad siger i ?
Der er også visse andre problemer eller jeg har ikke nok erfaring dette her cms men jeg kan i hvert fald ikke finde ud ad at dele kategorierne op så det bliver mere overskueligt , kan det lade sig gøre
Alle input og ideer er mere end velkommen for nu vil jeg meget gerne videre med min webshop