Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forbedre min prestashop nemmer at oprette produkter slette og mere overskuelige menue og andre forbedringer ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ønsker flere forbedringer af min prestashop

min stripper webshop kan ses her strip shop

mine forslag

det skal være mere enkelt at opret vare  det skal være  lettere at dele op i katerogier, lige nu synes jeg det ikke er letteste at oprette vare især det med overskueligheden driller mig meget lige nu

pige kostumer

70 er

80 er

90 er

cowboy piger

med mere

herre kostumer

officer

politi

med mere

sex shop vare

dildoer

penis ringe

stripper pole stænger og tilbehør

chrom stang

handsker

shorts

grib crem

med mere

når der er ingen menu kan være så lang ved bare ned ad på siden der bliver jo 1000 vis vare til sidste i spredte emmer gode ideer hvordan det laves

wupti menu der gør flere 100 vare grupper vises på engang ville løse problemet vil jeg gå ud fra

kan være der skal ydes suport en del eller tilrettes så produkt oprettelse er lettere end min nuværende prestashop

jeg valgt ligge første her grundet vil første have feedback , hvad skal gøre videre med min strip shop , så jeg ikke bare hurtigt går i gang igen .

jeg ligger nok tilbudte ud når jeg ved hvad jeg skal gøre , jeg vil gerne lige tænke over hvad der er bedste før jeg hopper ud med en webmaster og der er viden om afgørende  hvad er bedste løsning for mig meget meget afgørende for mig at vide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14

problemet med duplikat er når man klikker på produkt dildoer eller den anden kommer der 3 gange samme frem den bliver altså indekseret med 3 undersider samme produkt , kan man slå fra så google ikke kan følge samme tekst flere gange eller hvordan løser man lige det problem

skal jeg have et nyt helt tema er det forkert valg på min stripper shop  ? kan dette her tema arbejdes videre med hvad siger i ?

Der er også visse andre problemer eller jeg har ikke nok erfaring dette her cms men jeg kan i hvert fald ikke finde ud ad at dele kategorierne op så det bliver mere overskueligt , kan det lade sig gøre

Alle input og ideer er mere end velkommen for nu vil jeg meget gerne videre med min webshop

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:44

jeg ønsker desuden

jeg ved der findes masser af tillægs moduler der gøre disse ting , jeg ønsker de bedste indsat der er masser vælge imellem dog svært vide hvad er bedste og de skal være på danske så jeg kan lave alle de ting jeg ønsker lettest

lettere at oprette vare kunne slette og flytte vare rundt i shoppen, det skal simpelthen gøre min arbejdes gang hurtigere at lave produkter

google plus på siden

der er flere katerogier moduller der måske kan løse mit problem hvilken er bedste og gør siden mere overskuelig

der findes rabat moduller desuden ved booking stripper med home party skal jeg tillæge transport variable der findes moduller der kan dette derved kan jeg bruge det til at beregne priser med transport

jeg vil have alt det på siden der gør siden lettest mulig at den vedligeholdelse så i må meget gerne komme med tillægs ideer hvad der er bedste inden jeg springer i gang med en webmaster meget snart

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:05

jeg har valgt flytte min side over jeg søger et godt tilbud fra dig , da jeg gerne betaler for den der kan levere en rigtige nem strip shop på prestashop CMS  at opdatere og som er overskuelige .

Da der er mange prestashop moduller er det bedste du ved hvilken modul der er bedste , så min webshop kommer til at fungere perfekt og er meget nem at opdatere

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:34

budget må gerne holdes indenfor 10.000 kroner dog lavere pris , men det meste afgørende er det kan leveres og det behøver ikke være så billigt som muligt de tilbud i giver på PM

Der må meget gerne stilles spørgsmål i tråden ved opgaven her om hvordan i kan hjælpe mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:07

vis i kender nogle i tror der kan levere denne opgave , jeg har ikke sat en præcis da , det bare skal spille maksimalt .

vis det bliver langt over 10.000 kroner er det selvfølgelig heller ikke noget problem , det meste afgørende er det spiller maksimalt det lavet arbejde .

Jeg er dog lydhøre omkring alle tilbud om i hvad i kan tilbyde i at lave den den perfekte stripper shop til mig 

Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 09:41

Har stor erfaring med Prestashop og har virkelig fået scannet markedet for diverse Prestashop moduler, så jeg vil helt sikkert kunne lette din administration af webshoppen.

Send mig gerne en PM, hvis du er interesseret.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:43

Jens Mikkelsen:

Har stor erfaring med Prestashop og har virkelig fået scannet markedet for diverse Prestashop moduler, så jeg vil helt sikkert kunne lette din administration af webshoppen.

Send mig gerne en PM, hvis du er interesseret.

jeg har sendt en PM alle som har feedback og spørgsmål , i må meget gerne skrive i tråden vedrørende opgaven alle erfaringer hvilken prestashop modul der er bedst , ved duplikat, gør siden overskuelig , med mere giv endelige feedback med jeres erfaringer med prestashop så man kan få den perfekte webshop , vis ved kun lidt af det eller ikke tid til at svare alt , så skriv det i har tid til eller i ved noget om alle forslag er mere end velkommen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:43

Der har været , et par stykker har skrevet PM og spurgt om mit gamle temaer  og hvad jeg har af ønsker til moduller jeg skriver lige mine ønsker her i tråden

I må meget meget gerne skrive i tråden i stedet for at sende PM så kan jeg få feedback fra flere da måske flere vil svare , når de kan se andres mening i tråden

Disse her moduller kunne jeg tænke mig på min shop

http://addons.prestashop.com/en/securite-des-paiements/2242-geolocalisation-des-adresses-ip-ip-addresses-geolocation.html

http://addons.prestashop.com/en/seo/4239-redirect-disabled-product.html

http://addons.prestashop.com/en/seo/3711-seo-mise-a-jour-des-titres.html

http://addons.prestashop.com/en/search-filter/4472-Ultimate-Filter-Search.html

http://addons.prestashop.com/en/checkout/4331-classy-and-compact-one-page-checkout.html

http://www.presto-changeo.com/dk/prestashop-modules/37-automatic-prestashop-backup.html

http://www.presto-changeo.com/dk/prestashop-modules/85-mass-accessories-editor.html

http://www.presto-changeo.com/dk/prestashop-modules/85-mass-accessories-editor.html  

http://www.presto-changeo.com/dk/prestashop-modules/25-duplicate-url-redirect.html

En sagde over PM siden ikke ligner meget erotik over min strip shop , men jeg kunne ganske enkelte ikke finde bedre temaer da jeg synes der var få at vælge imellem , hvad jeg fik af vide var der problemer med gamle temaer, men vis en kan finde ud ad lave det perfekte også med dette tema giver det mere erotik over siden end den ,

Dette her tema havde den forrige store duplikat problemer med vis i kan laves uden disse problemer ville jeg blive super glad dog , ved jeg når en har haft problemer er det nok ikke det bedste valg , men måske noget ligne http://www.templatemonster.com/demo/29600.html jeg synes designet viser erotik og er frækt men vis er problemer holder jeg mig til nuværende og jeg sætter nogle kørende billeder på siden

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 01:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Til Mikael

Vedr. din PrestaShop, så bliver den aldrig nogensinde god nok - og det er tildels din egen skyld, men også den måde, vi andre er dumme nok til at hjælpe på:

Problemet er, at du søger i øst og vest og ikke bestemmer dig for noget fast, du søger "de bedste moduler til PrestaShop, og din webmaster skal vide hvilke". Du kontakter x-antal personer eller beder folk kontakte dig. Du roser en person til skyerne her på Amino for hjælp til din PrestaShop - så rager I åbenbart uklar, og du skriver igen om hjælp til PrestaShop og får et antal tilbud. Herefter vælger du igen en ny "webmaster" som får de bedste anbefalinger, indtil du så endnu engang skriver på Amino, at din webmaster er uduelig.

Lige nu er jeg temmelig glad for, at jeg havde for travlt til at hjælpe dig, for du er virkelig ude om dig og beder åbenbart adskillige om hjælp og siger det må koste X-antal kroner (ja faktisk 10.000 kr. og op til 60.000 kr. med afbetaling, hvis bare shoppen kører helt optimalt) alt imens du får hjælp til alt muligt fra alle de personer du kontakter ganske gratis fordi der ikke er indgået en aftale.

Hvorfor skrev du så forhippet private beskeder til mig om at løse dine opgaver hurtigst muligt i går og i forgårs - det er da at tage p.. på folk??

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)