Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR Nummer spørgsmål igen igen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lige et par spørgsmål omkring CVR Nummer.

Jeg er ved at oprette mig som Affiliate partner, ved nogle sider. De kræver at jeg har et CVR nummer.

Men var ellers overbevist, om at det kun var nødvendig ved en indtjening højere en 50.000 Kroner?
(Kan ikke oprette mig uden)

Men det de store spørgsmål er som følger.

Ved oprettelse af et CVR nummer (Er fra Næstved) kommer jeg så ikke til at betale den skrælde afgift som så mange har talt mindre positivt omkring?

Hvor meget er denne afgift på?

Syntes at det er lidt surt at skulle til at bruge penge, på en afgift når jeg ikke en gang er sikker på at det blive en succes’s. Jeg må jo tænke lidt på udgifterne.

MVH

Michael Clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 11:23

Skat kræver, at du får et CVR-nummer (og dermed bliver momsregistreret) når du kan se, at din årlige omsætning vil overstige kr. 50.000. Men du kan også blive registreret fra starten. Du får sikkert en opkrævning på et affaldsgebyr, men hvis du er registreret med den korrekte branchekode, skulle det ikke være et problem at blive fritaget. 

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 11:31

Hej,

Mange tak for svaret. Så må jeg få mig et CVR Nummer.

MVH

Michael CLausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:43

husk udgifter kan trækkes fra i skat.dk , så der en del fordele ved at få cvr nummer og mange køre underskud i starten og kan få moms tilbage , da sine start omkostninger er store i starten som iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)