Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmarks "kundeservice" !

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
   Øv for en åndsvag morgen og ca. 1 times spildtid. Jeg burde sende PostDanmark en bon for den tid jeg har spildt på dem og deres fis....

Vi har gået og ventet på nogle stumper fra en af vores leverandører. Jeg bestilte dem i mandags med henblik på at de så skulle dukke op tirsdag og i værste fald i dag onsdag. Vi skal bruge stumperne her til eftermiddag, hvilket jeg også fortalte leverandøren og de sørgede for at sende pakkerne i mandags. Jeg kan se på trackingnumrene at de har været i PostDanmarks hænder natten til tirsdag. De skulle egentlig være kommet i går, men det fik PostDanmark ihvertfald f''ket up. I dag dukkede den ene af de to pakker så op. Jeg spørger postmanden om han ikke har den anden med og svaret er blot at det kender vedkommende ikke noget til, så der må jeg spørge på posthuset. OK fair nok - vi har en postboks og det kan da godt være at den anden er endt dér af en eller anden grund.

10 minutter senere står jeg oppe på posthuset og snakker med hende der administrere boksene - nej hun har ikke nogen pakke til mig. Så hvis jeg skal have hjælp så skal jeg ringe til selve PostDanmark. Jeg kører tilbage igen til MediaMouse og ringer til PostDanmark. Der får jeg så at vide at status på pakken er, at den er på vej til Hedehusene - ikke til Allerød. Jeg spørger så hvorfor den er på vej til Hedehusene og hvilken adresse. Intet af dette vil fyren i røret svare på. Pakken er på vej til Hedehusene sådan er det bare. "Hvis I vil have den et andet sted hen, så skal I ringe til Jeres leverandør, da det er dem som har sat forkert adresse på pakken".

Jeg ringer så til vores leverandør og hænger i telefonkø i 15 minutter. De kan så fortælle at de er 100% sikker på at de har skrevet den rigtige adresse på begge pakker (det jo let nok at sige, men jeg tror sjovt nok mere på hvad de siger end på PostDanmark).
De vil så forsøge at få PostDanmark til at rederigere pakken, så den lander hos os i stedet for i Hedehusene.
Svaret er nu at det vil PostDanmark ikke. Hvorfor pakken er på vej til Hedehusene vil de stadig ikke svare på, men vores leverandør regner med at det er en fejlsortering. PostDanmark har sagt til dem at hvis det er en fejlsortering, hvilket de absolut ikke tror det er, så vil pakken blive fremsendt til den rigtige adresse inden for nogle dage. Nogle dage!!?? Er de fuldstændig sindsyge? De skulle have leveret pakken til os I GÅR tirsdag ! Ikke torsdag, fredag eller mandag i næste uge når det passer PostDanmark !

Det helt groteske i dette er, at vi SKAL bruge de stumper i eftermiddag, så nu bliver vi nødttil at hente dem hos en anden lokal leverandør som til gengæld er ca. halvanden gang dyrere, plus at den anden ordre så derfor må ryge retur til kreditering hos vores oprindelige leverandør. Det er økonomisk tab for både os og vores leverandør plus tidsmæssigt spild (igen lig penge).

Øv øv øv.....
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:53
Kender udmærket frustrationen

Men ... nu ved jeg ikke hvad det betyder for dig rent økonomisk, men en forsendelse der SKAL være fremme på et bestemt tidspunkt, sender man da med en kurér eller lignende. Hvis det er småpenge, så lever man med risikoen. Hvis det kan blive dyrt at blive forsinket, eller der er andet vigtigt på spil, så bruger man da de ekstra penge det koster, så man ikke behøver at forfalde til forventninger til PostDanmark

Det er i sådanne tilfælde som dit, at der er éen lov - MURPHYS LAW ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 12:57
Jeg har haft lignende problemer med Postdanmark.
Pakken blev sendt til et andet sted i landet, selvom adressemærkaten havde rigtig adresse til mig!
Jeg talte med store bogstaver til mit lokale posthus, som henviste mig til deres servicecenter i Taulov.
De kunne sandelig ikke gøre noget som helst. Det måtte jeg bare finde mig i!!
Det var da lige den forkerte at sige sådan til!!!!
Efter 2 minuttes enetale fra mig, konkluderede damemennesket, at så måtte de jo sende den med Jetpost og dette ville tage 2 timer før jeg kunne have pakken, så jeg blev bedt om at overveje, om det ikke kunne vente til dagen efter?
Efter at have pointeret, at det VAR nødvendigt, at modtage pakken i dag, selvom dette medførte nattearbejde for mig, så var der ingen vej udenom.
2 timer og 15 minutter efter, ankom en bil fra Jetpost med pakken.  Chaufføren kom storgrinende ind og sagde som det første: Dette er første gang jeg har fået besked om at jeg skulle behandle modtageren (mig) med størst mulig høflighed!!!!
Efter at han havde hørt "historien" fra min side, sagde han: Det er ikke første gang og bliver nok ikke den sidste.
Flink fyr. Han må da gerne komme med pakkerne hver gang.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:00
Vi har gennem længere tid benyttet os af PostDanmark til alle vore pakker - men har simpelthen været nødt til at skifte over til UPS, som er meget mere fleksible i forhold til levering af pakker hos kunderne; folk gider simpelthen ikke på posthuset for at stå i kø efter pakker. Al respekt for PostDanmark - men andre udbydere er ofte væsentlig mere fleksible... og det er det vi vil ha´ idag!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 14:13
Ja ..de der oplevelser har jeg haft mange af her på det sidste.

1. Jeg ventede en privat pakke med nogle bøger. Leverandøren sendte dem og min kone blev hjemme for at tage imod næste dag. Min kone sidder i køkken og drikker en kop kaffe og læser (det er ca. 2 meter fra indgangsdøren) så da hun går ud i gangen ser hun en bevis at "der ikke var nogen hjemme" og vi kan hente pakken på posthuset. Jeg ved ikke hvordan postmanden konstanterede at der ikke var nogen hjemme, dørklokken fungerede fint, min kone sidder 2 meter fra indgangsdøren.. hallo mand..

2. Jeg får et venligt brev om at jeg har underfrankeret et brev, det koster så 20Dkr extra og skal betales ASAP da jeg kigger på bevisbillederne som bliver sendt med, kan jeg se at forsendelsen ligger i en TDC kuvert og skriften ligner ikke nogen vi har her. Så jeg ringer til Postdanmark og spørger hvordan de kommer på den ide at det er vores.. så får jeg bare at vide at det kan de ikke tage sig af og jeg skal betale de 20 kroner. Jeg svarede at de kunne da bare prøve at komme med Inkasso på denne sag fordi den vinder jeg ihvertfald og lagde røret på.. har ikke hørt noget endnu.

3. Igår fik jeg et brev fra Postdanmark jeg åbnede den og finder resterne af en totalt smadret brev som indholdt en regning fra en kunde. Der var en undksyldning at brevet blev smadret i en af deres maskiner og de pga det ikke kunne sende det. Fedt.. 1. jeg fik den først igår 3 uger efter afsendelsen.. imellemtiden har kunden fået en påmindelse og næsten fået mig fordi vi jo ikke havde sendt en regning først 2. Jeg skal bruge tid på at kreditere brugeren og sende en ny regning 3. Jeg skal betale en gang til for forsendelsen..

Så ja.. godt træt er vist det mindste jeg er af PostDanmark

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 14:47
Jeg har osse tit fået breve der har været spist dele af...
For 2måneder siden skulle jeg modtage ialt 4 breve med regninger fra leverandøre...
For 1 måned siden kom 2. rykker jeg har hverken set regningen eller klagen og rykker 1...

Men noget sjovt de har gjort var at udlevere en pakke til mig som der var postopkrævning på uden de ville have betaling...

Og nu kræver de extra i fragt/porto... hvad er det lige vi betaler for???

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 22:06
Post DK

Næst gang i får et brev med straf porto, så frem med køkken vægten, fik en gang en de havde vejet til 51 g (1g For meget) Jeg hev køkken vægten frem og vejede det, resultat 48 / 49 gram. Jeg tog kontakt til post dk og spurgte hvor ofte de fik kalibreret deres vægte, dette kunne vedkommende ikke svare på.

Jeg spurgte hvormange fedt fingre et brev skal i gennem for at det stiger et gram, det kunne vedkommende ikke svare på.

Jeg spurgte hvor meget luftfugtigheden betød for vægten på et brev, det kunne vedkommende hellere ikke svare på.

Jeg sagde at med alle de løse ender der var i den forbindelse ville jeg under ingen omstændigheder ikke betale for plus 0,1 gram.

Om det var for at slippe for flere åndsvage spørgsmål eller tidsrøveri ved jeg ikke men jeg slap for regningen, Jeg havde dog også sagt at såfremt de mente at jeg fortsat skulle betale måtte de komme forbi og foretage en vejning sammen med undertegnede.

Men sikken et Cirkus

Thomas Bonde

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 23:47
Øh hvordan vejer du et brev du har sendt?
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 00:47
Det var sent til mig, Post dk kunne bare ikke kende forskel på hoved kontoret og min forretning som jo hed det samme, så de troede nok jeg havde send brev til mig selv.

Thomas Bonde
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 02:37
>Lasse Burholt

Post Danmark er klar over problemet, og på mit postkontor (Vesterbro) har de lavet en speciel skranke til afhentning af pakker. Der er meget sjældent at der er kø der. Håber det er noget de er ved at udbrede til resten af landet.

/Shock

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)