Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspert i Zoho CRM søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i Accelerace arbejdet med Zoho CRM i et par år nu og er som organisation ved at nå en størrelse hvor rigtig mange af de smuthulsløsninger vi har lavet løbende er ved at blive en belasting. 

Derudover har vi så mange medarbejdere nu, at vi har behov for at tilrette systemets brugervenlighed, så også ham på kontoret i Århus finder det intuitivt at arbejde med.

Er der nogen derude som har erfaringer med at implementere en CRM arkitektur fra bunden af - allerhelst i Zoho.

VH

Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg har ingen erfaring med Zoho CRM, så det kan jeg ikke hjælpe dig med.

MEN

Vi hos Clickwork har udviklet CRM systemet Clickmate, som jeg er sikker på kan løfte jeres opgave. Vi er også interesseret i at lave de tilretninger som jeres virksomhed måtte kræve for at jeres arbejdsgang bliver optimal.

Du kan læse mere som Clickmate CRM på vores hjemmeside. Du er også velkommen til at kontakte mig (jakob) på telefon 2944 4933 eller via email, så kan vi finde ud af hvordan vi kan hjælpe jer.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Har ingen erfaring med Zoho CRM, men har mange års erfaring i at opbygge it systemer der understøtter forretningsgange.

Jeg har erfaring med superoffice, microsoft crm og seneste vtiger crm, så hvis jeres virksomhed har behov for sparring omkring opbygningen af et crm system herunder struktur cost/benefit så er det mig i skal have fat i.

/Lindemose

Freelance udvikler

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Såfremt du ikke har fået løst dine problemer, vil jeg gerne være behjælpelig hvis jeg kan !

Jeg er ikke certificeret IT CRM ekspert, men har brugt ok mange timer på diverse CRM moduler deriblandt som det seneste Zoho CRM Prof. Edition ... har i den forbindelse kun godt at sige om Zoho. For meget små penge kan man få et næsten komplet ERP system til mindre virksomheder, med features som "slår" flere af de dyre konkurrenter på markedet.

 /Kåre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)