Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig programør søges (fx. til .net platform)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg søger en dygtig programør, der gerne har erfaring eller indblik i transport-/speditionsbranchen.

Hvis nogen kender et mindre firma eller en enkeltperson, som kunne være interesseret i et projekt og dertil løbende vedligeholdelse og forbedringer, så høre jeg meget gerne fra Jer. Selve projektet vil jeg ikke gå dybere i her, men tage dialogen med rette vedkommende.

Jeg håber, at høre fra Jer med spændende muligheder og/eller konkrete kontakter.

PFT / Kasper

Tilmeldt 30. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:52

Hej Kasper

Vi har overskudskapacitet i .net udvikling og kan levere programmering til rimelige priser.

Ved større opgaver overses opgaverne af en it-arkitekt som sikrer at løsningen passer i eksisterende it-infrastruktur, at driftsforhold er taget i betragtning, overordnet performance, backup ect.

Mvh

Karsten

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:14

Hej Kasper

Du kan evt. tage kontakt til EasyFlow, som jeg er medejer af.

De er eksperter i .Net programmering og samtidigt super dygtige til forretningsforståelse. Alle konsulenter har 10+ års erfaring med .Net og kandidat grader.

Selvom kunderne tæller nogle af landets mest største og mest succesfulde virksomheder, er priserne stadig til at komme i nærheden af.

Ring til Kåre på 7070 2626 eller send ham en mail på kgp@easyflow.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)