Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få problemer? Hjææælp!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

S.H kan du uddybe hvad du mener med det ingen indvirkning har på lang sigt? Altså markedsføring og synliggørelse trumfer et godt domæne - er det sådan jeg skal forstå det?

Ikke rigtigt, google er sådan set ligeglad med dit domæne. Dit site skal alligevel leve af og bygges op af en helvedes masse keywords. Og derfor har dit domænenavn næsten ingen inflydelse, da det stort set ikke tæller i indekseringen.  

Kasper:

Det er vel stadig en god ting hvis folk søger mest på "info on copenhagen" at hjemmesiden så hed infooncopenhagen.com

Det er ikke så vigtigt, det handler om keywords. Der er mange herinde på Amino der ved noget mere end jeg gør og kan forklare det bedre. Men i bund og grund handler det om kvalitet, der er ikke et gyldent domæne du får et hav af trafik på :)

.dk vil selfølgelig have en indflydelse, hvor stor vil jeg lade en anden svare på. Du kan højst sandsynligvis finde noget på Amino med søgefunktionen.

mvh

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Om ikke andet, så burde den skid være slået nu -- jeg har taget konsekvensen af tilfældet, og samtidig for ikke kun at dukke op under de lokale søgninger, men for at appelere til et bredere publikum, har vi skiftet navnet til GoingToCopenhagen.com

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)