Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke Amino med de 7 år

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hej Kenneth,

Nu er jeg egentlig holdt med at lege Den Hjælpende Engel alle mulige steder.. Men nu ligger jeg og er syg og keder mig af helvede til, så her kommer det.

Der er en fødselsdagsfest. Folk kommer med gaver, og nogle holder takketaler. Så kommer du , stiller dig op på en stol og råber ud i lokalet " Hey, tjener du overhovedet nogle penge ??? "

Det er der nogen der ser som upassende. Og langt de fleste vil nok se det som irrelevant at snakke om til en fødselsdagsfest. Det betyder ikke at det er upassende, men blot at sådan vil nogle se det. Og det må man respektere ( hvis man kan )

Og når man stikker næsen frem, så kan man også få nogle på næsen. Hvis man er træt af konflikt, så lad vær med deltag i dem.

Jeg har ikke mere at sige, og gider ikke ødelægge mere af en mands dejlige dag ( Martin`s drømmeprojekt som han har brugt tusindevis af timer på, fødselsdag ). Og gider ikke snakke mere om emnet her. I stedet vil jeg se Divaer I Junglen !!! :)

Hav det godt Kenneth. Pas på dig selv, og husk at ikke alle er ligesom dig. Og det er da okay, ik` ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et forsinket tillykke herfra også... Sikke tiden flyver afsted! Cake

Men der er godt nok sket meget de senere år, og må den udvikling fortsætte i fremtiden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, tiden går sku stærkt... der er sket meget herinde bare de sidste par år.

Også en tillykke herfra til Amino og teamet bagved.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jesper Norbøll, dejligt at se så mange der rakte hånden op, da du fra scenen spurgte hvem som kendte til Amino. Det var en fryd for øjet.

Et stort tak til alle de glade brugere af Amino, nye som gamle, der kiggede forbi Amino standen på iværksætter messen, det var rigtig hyggeligt og givende.

@Kenneth, det vil være passende hvis du dæmper dig lidt.

@Amino crew, moderatorer, ekspert bloggere, og brugere, hjertelig tillykke med de år der er gået, og lykke til med de næste mange år :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også lidt sent ude, men på trods af at Amino nu er godt på vej mod de 8 år, skal der også lyde et stort tillykke herfra Cake

Amino har uden tvivl gjort meget godt for mange iværksættere, og det fortsætter forhåbentlig i mange år endnu. Det er selvfølgelig primært brugerne, men uden nogen der stiler rammerne til rådighed og sørger for oprydning og udvikling, ville det ikke kunne lade sig gøre.

Så et stort tillykke til Amino, samt et lige så stort tak til brugerne og dem der har gjort det hele muligt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for rare hilsner.
Har ikke læst dem alle, da jeg sidder på mobil med edgeforbindelse ude på havet.
Svarer jer i morgen :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Et forsinket men stort tillykke herfra. Er overbevist om at Amino har mange flere gode år foran sig, end på bagen :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen tusind tak.
Jeg sad på en lille båd i Vietnam da jeg opdagede at det var DAGEN :-)
Så jeg sad på min tlf og den ny mobil-version af Amino og skrev til jer.
Derfor blev det lidt kort.

Jeg vil gerne igen takke alle jer rare brugere af Amino, i betyder alt for at Amino er et spændende sted at være.
Og en stor tak til vores moderatorer, der gør et fantastisk stykke arbejde med at holde styr på debatten, vi sætter alle stor pris på jeres tålmodighed og indsats.

Og et stort tak til vores annoncører, der gør at vi kan få biksen til at løbe rundt og har råd til at udvikle nye services.

Et tak skal også lyde til 1902 Software, som gør en solid indsats for at gøre Amino bedre og mere spændende at besøge.

Og så tak til mine gode kolleger på Nørrebro, som hver dag giver den en skalle, så alle ender mødes.

Og tak til alle jer jeg lige nu har glemt at nævne, i et helt sikkert mange.

Jeg glæder mig til de næste år, hvor alle vores store planer vil materialisere sig, dem kan i godt glæde jer til.
Og nej, der bliver ikke mer støj på Amino, men tværtimod mere stilrent design, enklere funktioner, hurtigere browsing og flere gode services.

Det bliver stort og jeg glæder mig til at dele det med jer.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, hvor tiden går.

Et stort tillykke Martin.......og tak for dette fede sted.*SS**

 

MvH

Peter

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)