Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor slettes negative indlæg???

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

PUF har prøvet at oprette indlæg omkring revisor, der er fundet via Amino. Dette er gået i hegn og PUF har prøvet at hjælpe andre Aminoer med at undgå plattenslagere. De 2 indlæg er ikke kommet på dette forum, hvad kan man udlede af dette?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

PUF har prøvet at oprette indlæg omkring revisor, der er fundet via Amino. Dette er gået i hegn og PUF har prøvet at hjælpe andre Aminoer med at undgå plattenslagere. De 2 indlæg er ikke kommet på dette forum, hvad kan man udlede af dette?

Du må ikke udstille folk i et offenligt debat forum. Det er vel ikke noget nyt?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt standard hos alle fora. Uenigheder opstår overalt, og derfor er et forum ikke en plads man kan hænge en person eller et firma ud.

Jeg kan godt se problematikken, men også fornuften. At EN bliver sur på xxxx kan ikke medføre at man bare kan skrive alt man vil. 

Det kan være ærgerligt, hvis der er en der svindler eller er gået i spåner, men det er helt korrekt, at man ikke må hænge nogen ud med navn herinde.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dette er et uddrag fra Aminos regler som iøvrigt kan læses her.

Hold din advarsel for dig selv
Det ikke tilladt at tilsvine, advare om eller på anden måde forulempe personer eller virksomheder. Indlæg, der krænker reglerne, vil blive slettet. Det er på sin vis ærgerligt, da vi alle kunne nyde godt af at blive advaret om div. svindlere på nettet, men dengang vi tillod det, gik der ikke en dag, uden at brugere, advokater eller det, der var værre (Er der noget værre end advokater? ;-), krævede, at vi slettede div. indlæg, og det er bare ikke konstruktivt.

Vi har desuden ikke en chance for at vurdere, hvem der har ret i disse sager, og derfor har vi valgt, at Amino ikke skal være det sted, hvor man advarer hinanden om andre.

Med andre ord, Amino er ingen gabestok og du kan læse en lang debat om det hvis du vil se hvorfor - Klik her

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, det er en god forklaring, Per.

Men det er vel meningen, at vi skal hjælpe hinanden mod at blive plukket af revisorer, advokater osv.

PUF har advaret mig, med navn, adresse også videre og jeg har idag advaret 15 andre mod samme revisor!

Jeg synes, at det er relevant, at hvis der foreligger en FAST pris, uden forbehold, så skal man ikke sende faktura på 3 x det aftalte beløb. De lærepenge vi andre har betalt, kan andre i dette forum jo spare!.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Pythonrap:

OK, det er en god forklaring, Per.

Men det er vel meningen, at vi skal hjælpe hinanden mod at blive plukket af revisorer, advokater osv.

PUF har advaret mig, med navn, adresse også videre og jeg har idag advaret 15 andre mod samme revisor!

Jeg synes, at det er relevant, at hvis der foreligger en FAST pris, uden forbehold, så skal man ikke sende faktura på 3 x det aftalte beløb. De lærepenge vi andre har betalt, kan andre i dette forum jo spare!.

Se det er jo lidt interessant.

Du kender ikke hele historien, men på baggrund af den ene parts udlægning har du allerede konkluderet hvad der er rigtigt og forkert i den sag?

Derefter skynder du dig ud og advare alt og alle du kan komme i nærheden af, mod at benytte denne revisor. Det er en spiral som du ikke lige kan stoppe, og det kan potentielt "dræbe" revisorens forretning.

Alt dette baseret på én udlægning af hvad der er sket. Og det er jo nok ikke en helt objektiv fremlægning af historien du har fået. Oftest er virkeligheden at der er to versioner af et forløb, og sandheden ligger lige midt i mellem. Det er ikke altid der er sådan, og jeg skal ikke gøre mig klog på hvem der har ret i denne sag. Det må I andre gøre.

Jeg synes det er fint at reglerne er som de er. At du så vælger denne fremgangsmåde, er jo helt dit valg. Men skulle det vise sig at historien er lidt mere nuanceret end som så, så håber jeg at du i retfærdighedens tjeneste sikrer at alle dem der har hørt dine rygter, også får afslutningen med. Men det kan selvfølgelig ikke lade sig gøre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Pythonrap:

OK, det er en god forklaring, Per.

Men det er vel meningen, at vi skal hjælpe hinanden mod at blive plukket af revisorer, advokater osv.

PUF har advaret mig, med navn, adresse også videre og jeg har idag advaret 15 andre mod samme revisor!

Jeg synes, at det er relevant, at hvis der foreligger en FAST pris, uden forbehold, så skal man ikke sende faktura på 3 x det aftalte beløb. De lærepenge vi andre har betalt, kan andre i dette forum jo spare!.

Alle sager har to sider.
Måske hører det med til historien, at du og PUF måske kender hinanden rigtigt godt?

Jeg mener, når nu I sidder samme sted? Det kan der sikkert være rigtigt mange grunde til, men ingen af forum-brugerne her på Amino ville normalt opdage det, og hverken du eller PUF har syntes, at det var en relevant information, nu hvor først PUF forsøger at hænge en navngiven revisor ud, og du efterfølgende skælder ud over, at det ikke er tilladt.

Som nævnt.. Amino har nogle regler, som forbyder at hænge navngivne personer eller virksomheder ud. Sådan er det bare.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

OKAY, vi har nu været vidt omkring og fået vendt flere sten. Det var også kun en forespørgsel, da jeg selv er blevet "tørret" af revisionsbranchen. Vi har sendt alle dokumenter til vores kontakt i xxx, der gerne vil have ryddet op i den branche i Danmark.

Når jeg selv sender et tilbud ud, og er måske lidt i tvivl, bliver det et overslag, eller med forbehold for xxxx.

Jeg skal nok fortælle, hvordan det er gået, når afgørelsen er faldet.

Ja, PUF og jeg mødes i ugentlig forum i vores område, så det er der jo ikke noget mærkeligt i, at vi advarer hinanden?.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pythonrap:
Ja, PUF og jeg mødes i ugentlig forum i vores område, så det er der jo ikke noget mærkeligt i, at vi advarer hinanden?.

Jeg tror, at John måske har bemærket, at I tilgår Amino fra den samme IP-adressee, hvilket i andre tilfælde har vist sig at betyde, at to personer i virkeligheden er én. Det har John jo intet belæg for at påstå, men han kan se jeres IP-adresser og derved konstatere, at I sidder i halen af den samme internetforbindelse.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hans Stokholm Kjer:
at I sidder i halen af den samme internetforbindelse.

Og lidt casestudier i jeres gamle indlæg viser, at I begge hedder Johnny.

Så enten sidder Johnny og Johnny koblet op på den samme router, når de mødes ugentligt i et lokalt iværksætterforum - eller også er Johnny og Johnny i virkeligheden kun Johnny...

Hov... stod der, at I mødes ugentligt. I skriver jo på begge på Amino flere gange i denne uge... pudsigt...

Nå, fred med det, Johnny. Træd nu frem og stå ved, hvem du er - eller hold op med dit pjat. Det er ødelæggende for debatkulturen, og det styrker absolut ikke dine argumenter.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)