Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering i Google

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I dag så jeg, at jeg ligger meget forskellig alt efter rækkefølgen af søgeord. Min hobbyside:-) er www.malingpris.dk og hvis jeg søger på maling pris ligger nr 6 men hvis jeg søger pris maling ligger jeg nr 140. Hvorfor denne forskel? Skal jeg også købe www.prismaling.dk?

Mvh Jens

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 10:35

Jeg vil anbefale dig at fokusere på 1 domæne. Da det ellers ville kræve dobbelt arbejde i forhold til linkbuilding. Du kan købe det andet domæne og lave en 301-redirect til det andet domæne.

Jeg ved ikke om du har husket at logge af din Google account således at du ikke har personlig søgning til. Ellers kan jeg anbefale dig programmet "Free Monitor for Google", da den kan tjekke alle dine placering på de søgeord du ønsker.

Jeg har lige tjekket op på dine placeringer med malingpris.dk.

Maling pris = 4

Pris maling = 67

Malingpris = 2

så svaret må være jo, der er en forskel.

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:48

Tak for det, Casper. Jeg tror nu jeg tager den med, og når de begge ligger i top 10 google sletter jeg den ene.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lærling:
Tak for det, Casper. Jeg tror nu jeg tager den med, og når de begge ligger i top 10 google sletter jeg den ene.

He, der går sg* langt imellem, at jeg ser, at nogen vil slette deres sider, når de er nået ind på top ti! Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 22:43

hmmm

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 00:39

Et andet værktøj som jeg selv bruger ofte til at se min placering i google er rank tracker, google det og du vil finde det. Bare husk at vælge danmark når du laver søgninger. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:43
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:55

Køb en god SEO bog (mit forslag er SEO-LEX), du har ikke den allermest basale ting i orden her for overhovedet at ranke på noget, men jeg har et bud på hvorfor du evt ranker højest på "maling pris".

Din title tag er: "malingpris.dk". Udfra den betragtning ville det faktisk hjælpe dig at købe "prismaling" fordi hvis du laver samme nummer her så vil din title tag her være "prismaling.dk". 

PS: Domænenavnet har også noget at sige, men det kan nu sagtens lade sig gøre at overgå dem. Prøv evt at Google "professionel hjemmeside". Der ligger min hjemmeside StreetPatrol.dk øverst i skrivende stund. Den der har domænet pro...yada-yada-yada-hjemmeside.dk ligger nr 2. Engang imellem overhaler de mig, men da jeg er en ny spiller på SEO-fronten er det da rimeligt godt gået :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:01
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)