Ærede Aminoer Tak for endnu en dejlig dag. Solen skinner altid herinde og travlheden er sprød og dejlig. Det er en stor fornøjelse at læse om alt hvad der rør sig. Og mit i mine tanker kom jeg på en lille detalje til Amino. Ser I. Der er mange formiddabelt aktive brugere herinde og så er der nogle helt nye. Mange af de nye, når aldrig at uploade et billede og når man er nysgerrig, så er det trist at se de samme anonyme profilbilleder på nye brugere. Mit forslag, lidt skudt fra hoften er, kunne man ikke tage et screenshot af brugerens webside (såfremt de har indtastet en webside naturligvis) og lægge dét ind som profilbillede i stedet for det generiske profilbillede? Eller er det alt for bøvlet? Jeg har bemærket at trustpilot gør det. Jeg ville elske at kunne få det overblik, uden at jeg skal klikke mig ind på deres profil for at finde det. Nå, det var jo bare, det jeg ville. Hold jer muntre! |
Jeg kan også meget bedre lide at se på et rigtigt billede, dog synes jeg stadig det virker anonymt hvis man ser et billede af et website :/
- Alexander Baandrup Larsen