Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man tjene på adsense?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger adsense på en af mine sider, der tjener jeg mellem 50 og 80 kr. i mdr. med 2-350 unikke besøgende i mdr. :)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en side, hvor jeg har ca. 500 besøgende hvilket giver ca. 60 kroner.

Det afhænger meget af branchen og hvad du får pr. klik.

Tjek evt. søgeordsværktøj i google adwords til at estimere om det er en lav, middel eller høj pris du evt. vil kunne få.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Larsen:

Jeg har en side med ca. 1800 unikke besøgende pr måned.

Det giver ca. 60 kr på adsense pr måned.

Var lige ved at få noget galt i halsen da jeg læste det til 60k om månedenBig Smile

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver afhænger det af branchen.

Jeg har en side med 500 besøgende om måneden som laver 150 kr ca mens en anden med 2000+ laver ca det samme.

Det afhænger selvfølgelig af klikprisen og emnet. Dertil kommer så den "mode" dine besøgende er i når de rammer din side, hvis de er lige ved at købe og har fundet dit site i den forbindelse eller om de kommer ind på dit site i en helt anden sammenhæng.

:: HDMI kabel ::

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard: HaHaHaHa.. I mine ører er der da ikke nogen af budene der er imponerende. Jeg regnede med noget mere....

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at tage et kig på backb.dk - Han har en rimelig fornuftig indtjening og meget af det kommer fra adsense:)

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal måske tilføje at min side som laver mellem 50 og 80 kr. i mdr. har jeg ikke rørt en finger ved siden omkring august sidste år, så det er ren passivt.. den ville sagtens kunne genere mere med bedre design og mere indhold :)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre brugere har sagt varierer det lidt. Jeg har en række side, og ting som kredit kort har højere indtjening per klik og om reklamerne er targeted direkte til din side eller ej. Hvis du har en RSS feed er det en god idé at slå Adsense for Feeds til, da CTR på emails typisk er højere (i hvert fald i mit tilfælde).

Hvis du leder efter større indtjening vil jeg anbefale affilaite sider, såsom Tradedoubler og Affiliate Window.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en side med lidt over 110.000 besøgende i måneden. Jeg tjener i gennemsnit 50.000 kr. om måneden.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er rigtig mange faktorer der spiller ind med hensyn til indtjening på AdSense på en hjemmeside:

Klik priserne varierer meget, så hvilket emne handler siden om?

Hvor kommer din trafik fra, er trafikken målrettet til skabe salg / klik?

Hvor er dine AdSense annoncer placeret på siden?

Laver du løbende split testing (af farver, størrelser, antal, typer etc.) på dine AdSense annoncer for at optimere CTR?

Hvordan er dit overordnede design?

Har du andre annoncer på siden?

Linker du til mange andre sider eller kan man kun "komme væk" fra din side via et klik på AdSense

Hvad handler dine tekster om / hvordan er de skrevet?

Og en sikkert en del andre ting jeg har glemt at få med...

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)