Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man tjene på adsense?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har adskillige adsense-sider.

Nogen tjener jeg næsten intet på, selvom siden har mange besøgende. Andre tjener jeg en del, uden ret mange besøgende. Det kommer som tidligere nævnt an på emne og CTR. Og CTR kan variere rigtig meget - her skal der splittestes på farver, størrelse og placering.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Høy:
.. I mine ører er der da ikke nogen af budene der er imponerende. Jeg regnede med noget mere....

Du skal tænke på at en side, som eksempelvis "kun" tjener 60 kroner om måneden, vil indbringe et snit på cirka 700 kroner om året. Hvis du så har 10 sider, vil det være en passiv indkomst på 7000 kroner. Det sætter, efter min mening, tingene i et rimelig dejligt perspektiv :)

Hilsen Mads.

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Skjern
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tjener imellem 1000-1200 i måneden med adsense. Min side har ca 125-150.000 unikke besøgende pr månede.. svinger lidt op og ned!

Jeg kan også anbefale viglink, jeg oprettede mig der for ca 3 år siden, men mistede interessen, da jeg ikke rigtigt syntes at det gav noget af sig. Men jeg lod det kører af sig selv uden at tjekke saldo. Jeg fandt så for nyligt ud af den var kommet på ca 100 kr om måneden. Det er da okay.. mange bække små.. :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ~2000 besøgende om dagen, og tjener lige nu 50-100 kr/dagen. Det kan gøres meget bedre hvis man ville genere brugerne lidt mere, men træerne tror stadigvæk ikke ind i skyerne.

Du er nødt til at bruge affiliate eller sælge CPM reklamer før det giver seriøse penge (og sidstnævnte kræver du har et STORT site).

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jørgensen:

Jeg har adskillige adsense-sider.

Nogen tjener jeg næsten intet på, selvom siden har mange besøgende. Andre tjener jeg en del, uden ret mange besøgende. Det kommer som tidligere nævnt an på emne og CTR. Og CTR kan variere rigtig meget - her skal der splittestes på farver, størrelse og placering.

Præcis - det matcher også min oplevelse.

Jeg har ikke gjort meget ud af at optimere mine Adsense-baserede sider - de er nærmest en slags hyggeprojekter, der i høj grad passer sig selv.
Derfor kan jeg heller ikke se noget mønster i, hvilke ord, der er "dyre".
Jeg kan undre mig over, at to sider, der minder om hinanden både i omfang og overordnet emne, men som hver behandler sit underemne, tjener vidt forskelligt. Mine bedst indtjenende sider (bortset fra en enkelt) er simpelt hen baseret på held.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget svært at sige, hvor meget det er muligt at tjene på et Adsense site. Selvom der er 2000 søgninger på søgeordet, og du ligger nummer på søgefrasen, så er du ikke garanteret klik på dine reklamer.

Jeg har selv et site, hvor jeg ligger nummer 1, og der er 2400 søgninger hver måned. Det er et af de absolut mindst indbringende sites jeg har. Ved siden af har jeg eksempelvis et site med et EDM, der har 590 søgninger om måneden, der tjener en 40-50 kroner om måneden. Så søgevolumen har ikke meget at skulle have sagt.

Derudover kan det også siges, at selvom et søgeord med 2400 søgninger om måneden lyder godt, så er det ikke sikkert, at der er nogle relevante reklamer at hente. Så hvis du har en blog om anoreksi, og du får mange besøgende fra Google, men du ikke kan præstere nogle relevante reklamer, så får du heller ikke nogen klik.

Så et søgeord med 590 søgninger kan være bedre end 2400 søgninger eller mere Skype-Wink

Hvis du har brug for at komme i gang med Adsense, så kan jeg anbefale dig at læse videre her; Total Adsense Guide

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der jo lige det dersens Adsense. Hvis du har lige netop det indhold, som brugeren efterspørger, så er der jo ingen grund til at klikke på en Adsense annonce  - det er da godt Smile

Omvendt har du mange klik, så er det nok ikke et relevant indhold, som du har. Det kommer sikkert til at gå hårdt ud over besøgstallet i det lange løb.

Hvem har sagt, at det skulle være nemt Surprise

Ps. En anden skriver. 50.000 i måneden på Adsense ? Det trækker godt nok langt væk fra min opfattelse/teori. Jeg tillader mig at bruge lidt usund skepsis.

Mvh. John

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Kledal:

Jeg har en side med lidt over 110.000 besøgende i måneden. Jeg tjener i gennemsnit 50.000 kr. om måneden.

Men det er vel ikke kun på Adsense? Er det ikke Affiliate?

Mit mål (med en amerikansk/international side) er at få ca. 20.000 unikke besøgende om dagen på dette Affiliate-website og tjene ca. 30.000 kr. om måneden. Jeg har regnet lidt på det og tror på, at det er realistisk (med tiden).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (30 indlæg)