Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Amino med at finde bedste business bøger

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhh den debat har været diskuteret mange gange så jeg tror bare i stedet for jeg vil nævne en god jeg har læse ikke så lang tid siden..

Increase your Financial IQ - Robert Kiyosaki

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Ideen er, at de skriver et fedt indlæg vi kan lære af og så linker vi til deres bøger.

Super god idé, men hvad skulle der linkes til helt præcist? Deres personlige hjemmeside/forretningsside hvorfra de sælger bogen?

Kunne det ikke være en idé at sælge bøgerne gennem Amino, og samtidig få skabt et overskueligt katalog?

Alternativt kunne I jo samarbejde med et firma som plusbog.dk , hvor mange af de bøger som der er nævnt her i tråden kan fås væsentlig billigere, end det prisleje hvor bøgerne normalt ligger i.

Det er vel en god indtjeningsmulighed for Amino, hvis I kan henvise en masse til et bestemt firma, og for Amino’erne er der vel ikke grund til at betale fuld pris, hvis produktet er nøjagtigt det samme.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget sjovt så få der læser det jeg skriver ;-)
Det er danske bøger af danske forfattere, ellers får vi dem nok ikke til at blogge på Amino.
Nuvel, vi har en aftale med Saxo om noget affiliate og det kan da være vi skal bruge den til det.
Jeg tror ikke vi kommer til at tjene noget særligt, bøger får man bare ikke en kæft for.
Men lidt har også ret.
Vi er igang med at kontakte og kom endelig med flere ideer.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Men lidt har også ret.

Så kunne det måske være interessant at tage alle de engelske forslag og lave en Amazon shop på Amino, som i kan bestemme at gøre "noindex" hvis der skulle være frygt for at skade SEO.

Så kan Amino også tjene på udenlandske bøger og tråde om gode bøger vil være ligegyldige, da de kan gå ind i Amazon shoppen på Amino.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste en anmeldelse i Weekendavisen eller Berlingeren af den nye bog om Per Vimmer, Er du vimmer mand - super anmeldelse og helt klart en bog jeg skal læse. Der er jo ingen grænser for hvad den mand har gjort og satser på at gøre i fremtiden..

Den handler måske ikke så meget om iværksætteri så det er nok på kanten men alligevel ((-:

/Banditten

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 5 ud af 5 (46 indlæg)