Jeg er ved at lave en lille undersøgelse om hvordan i forskellige holder styr på jeres opgaver/projekter? Hvis i vil give lidt feedback, så vil jeg være meget taknemmelig, hvem ved, måske har jeg noget i støbeskeen ;)
Jeg er ved at lave en lille undersøgelse om hvordan i forskellige holder styr på jeres opgaver/projekter?
Jeg forsøger mig med PostIt mærkater, så når der er kommet for mange af dem, river jeg dem ned og smækker den ind i et word dokument...
Så når jeg ser lidt overskud mht. tid, åbner jeg dokumentet og læser listen igennem. Nogle gange ender det med slettelse af nogen, og andre gange bliver der bare sat flere punkter under.
Men hvis der kom en lettere måde, hvem ville så ikke ønske det ;-))
Jeg bruger outlook. Der er simpelthen alt, og jeg ææælsker når der popper en påmindelse op med at jeg skal huske dit eller dat. Når jeg starter, kommer dagens opgaver frem (selvfølgelig organiseret efter bogen "slug frøen")
Overvejer pt. at købe HES outlook, så jeg får adgang fra andre computere.
Outlook sammenkoblet med OneNote og så det hele kørende via Exchange-server. Det er supersmart. På den måde har alle adgang til produktionskalendere, status på de forskellige opgaver m.m. Opgaverne kan så lægges i kategorier (f.eks. "Digitaltryk", "Offsettryk", "Layout" m.fl, og flytte kategori undervejs. De kan ligeledes linkes til f.eks. remindere i kalender og prioriteringer.
I tidernes morgen brugte jeg selv udelukkende OutLook og den indbyggede kalender og "tasks" til opgavestyring. Det fungerede fint, men da behovet for at flere kunne tilgå de samme data og det hele skulle være noget mere dynamisk og tilgængeligt, så var det at Exchange-serveren kom på banen sammen med OneNote.