Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgere søges til nyt spændende projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle,

Jeg er helt nyoprettet medlem her på amino.dk så ved ikke om min henvendelse er relevant eller ej?

Men jeg ønsker at komme i kontakt med selvstændige som i dag har en portefølje af kunder de servicerer eller sælger et givent produkt til der ønsker at øge sin omsætning.

Er dette stedet for sådanne henvendelser?

Jeg kommer som planen ser ud pt til at starte op med et super spændende projekt hvor jeg bliver tildelt agenturet i Danmark for et udenlandsk virksomhed der sælger printer patroner.

Jeg kan i skrivende stund desværre ikke nævne firmaet ved navn. Når de sidste brikker er faldet på plads mellem os så vil jeg naturligvis oplyse dette.

Må jeg oplyse min kontakt data her så eventuelle interesserede frit kan kontakte mig eller foregår det via amino.dk?

På forhånd tak for hjælpen

Med venlige spændte hilsner

René Høegh

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange om buddet. Du skal nok have nogle lokaler med udstyr og så sætte et opslag på jobnet efter nogle tlf. sælger. Også kræver det at du kan undervise og selv også bevise at det kan sælges.

Ellers skal du tilbyde det som et dropshipping produkt. Så kan du måske nok finde nogle som vil sælge det her.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)