Halløj Amino'er, det er endnu engang tid til at hive en ekstra person ind på min blog så vi kan holde vores sponsorer lidt bedre i ørene og tjene en skilling. Vi søger en frisk gut eller gutinde på 16+ som vil tage sig af markedtings delen på siden, der skal kontaktes sponsorer, opsættes reklamer og holdes regnskab. Siden er: www.geekfp.com :-) Fakta om siden:
Arbejdsfunktioner som markedtings partner:Som leder af markedtings afdelingen skal du stå for at opdatere reklamer, holde regnskab og kontakte nye såvel som gamle sponsorer.
Løn?Her kommer det ironiske ved at stå for markedting på siden, du skal selv sørge for at tjene din løn. Hver måned bliver indtjeningen splittet imellem os, som markedtings partner får du 25% af den samlede indtjening. Så jo større indsats, jo mere tjener du! :-) Er du interesseret?Hvis ovenstående lyder tiltalende, så skal du være velkommen til at kontakte mig på følgende:
Spørgsmål modtages gerne i en privat besked eller som kommentar til indlægget! :-) Vi glæder os til at høre fra dig. Hilsen, Mikkel Jarlund |
Søger markedtings partner til tech blog
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)