Nu har jeg faktisk aldrig hørt om Revoow, så jeg kan ikke helt svare på det. Men langt de fleste kender jo til Trustpilot i dag, og det er nok også dér at folk er mest trygge. Der er rigtig mange som har en bruger på Trustpilot, så der er chancen for flere anmeldelser sikkert også større.
Så jeg vil sige TrustPilot :)
Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!
Jeg mener bare hvor troværdig er Trustpilot de kræver jo betaling på deres side, så er mit spørsmål om hvad er det man betaler for, og om de anmeldelser man evt får på trustpilot ikke bare er falske bruger ???
For hvem ville ikke gerne havde at ens kunder, får gode anmeldelser og mange af dem ????
ellers ville de jo ikke være kunder eller ??????
selvfølgelige får man flere gode vis betaler hvad jeg har forstået i hvert fald før , men lige nu havde jeg svært ved at finde den siden det koster kroner , men jeg ved de er aktive i hvert fald før med et betalene produkt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nu er www.byt-bil.dk en bil potal og ikke en webshop så jeg kan ikke bruge din side til noget, for det andet så er din side også en betalings side vilket jeg er meget i mod når der er tale om anmeldelser.