Så absolut enig med de andre, tilbage med den gamle funktion. Det er ingen skam at gå tilbage til en succes. |
Jeg giver også Philip ret. Den nye funktion er lidt øv.
Så absolut enig med de andre, tilbage med den gamle funktion. Det er ingen skam at gå tilbage til en succes. |
Jeg giver også Philip ret. Den nye funktion er lidt øv. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hej Nu vil jeg mere sige alvorlige...... Men ellers er jeg absolut tilhænger af den gamle knap. Men også fordi at den gør at siden ikke skal køre optimalt, for at få en god oplevelse. Og det er efter min mening, en ligeså væsentlig ting, når man laver ændringer på ens side...... /Kenneth |
Jeg er 100% enig i ovenstående, er en forringelse set med mine øjne, var super smart før, let og enkelt, nu er det bare irriterende og man følger ikke med så meget som før, netop fordi man skal åbne en ny side og navigere væk fra forsiden, super træls. Best regards |
Helt enig - jeg gik og undrede mig over, om jeg var den eneste, der var irriteret over det nye system... Det kan jeg se, at det er jeg ikke. |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
100 % enig med Jer andre. I kan i hvert fald godt implementere det kryds igen i højre side (af debatter man deltager i), så man kan afmelde sig en tråd hurtigt. |
Nu starter vi lige med at få lidt fart i Amino igen. Martin
|
Selvfølgelig skal du tage det afslappet, men nap lige en rom og cola mere, det er ærgeligt at fjerne det bedste tiltag fra 2011, hvad angår brugervenlighed i debatten. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeg har en ide, så vent nu og se :-) Martin
|
Nu praler du igen Martin, du har en idé..?? hehe den må du længere ud i rismarkerne med. Sgu da rart folk se en sådan debat for en lille feature, pas på hvis I ændre Logo Hvis du stadig er i Manila burde du give folkene en omgang helstegt pattegris, det er deres absolut ynglings spise. Det hedder i øvrigt lechon baboy det skal du simplethen prøve, mums... Mvh HH |