Jeg ville lave paa footcount.dk, hvor folk kommer ind paa to bokse, én til Barometret. og en til Footcount
tak - det er hovedet på sømmet i en af de overvejelser jeg har haft. Footcount var i virkeligheden blot et bi produkt som jeg opfandt til Barometret for at tælle hvor mange der kom og trykkede på Barometret, men det kan godt få et liv for sig selv, for jeg kan se at der er et "low end" marked for persontællere
Skal jeg lave et site der kun omhandler Footcount og optimere det til netsalg, og så lade Barometret leve på det eksistrende "info" site. Eller bliver det for tyndt et site. Der er mere kød på sitet med Barometret, men så skal jeg måske ændre min menu struktur.
udnyt titlen bedre lige nu er der kun domæne navnet i titlen , husk google viser op til 70 tegn nu og lav unikke på alle sider , det kan give flere klik fra google
en kontakt formular nederste på kontakt siden derved nemmere at kontakte dig, ikke kun ringe op ,jeg vil ej udfylde for ved ikke om du ringer når jeg snakke med nogle andre mennesker
social logoer i denne her række følgende synes jeg er vigtigste især google plus og facebook og så twitter det betyder mere da det giver lidt mere ifølge google
ingen back linkstjek her uden back ikke mange besøgene fra google af
cvr nummer i fodnot man ser hurtigt du er virksomhed det skaber trygthed
social logoer i denne her række følgende synes jeg er vigtigste især google plus og facebook og så twitter det betyder mere da det giver lidt mere ifølge google
Tak for input - det vælter jo ind med gode ideer, så jeg må prioritere.
Den social bid er en udfording - jeg er jo ikke selv aktiv på hverken twitter, facebook eller Google+
Der er nok at tage fat på og jeg starter med at forbedre selve siden og konvertering af dem der rent faktisk kommer idag, inden jeg forsøger at drive flere besøgende ind.
Du har et menupunkt der hedder noget så intetsigende (og kedeligt) som "Artikler". Der ville jeg nok skrive et eller andet i stil med "Hvad kan Footcount gøre for din butik" eller "Produktbeskrivelse" eller noget i den dur.
Din forside er virkelig flot og enkel. Faktisk troede jeg i første omgang, at den også var meget kort. Du risikerer, at dine kunder ikke får fat i alt den gode information som ligger under listen med logoer. Dette kan du løse ved at flytte noget af infoen op over logoerne, fx. "3 fordele ved at bruge..." - og derefter logoerne. Resten af informationerne, kan du evt. have nederst, eller endnu bedre flytte dem til siden med "Artikler".
Men under alle omstændigheder er jeg helt sikker på, at designet vil hjælpe (har desværre ikke set din tidligere side).
Den social bid er en udfording - jeg er jo ikke selv aktiv på hverken twitter, facebook eller Google+
Du behøver ikke være aktiv nogle af stederne, du kan stadig have udbytte af knapperne. Hver gang du får et like, kommer der et link på brugerens væg og dermed sandsynligvis også nogle gratis besøgende.
Du kan prøve og se på www.iHuman.dk, det kan være at det er lige det du står og mangler.
Med en iHuman kan du hurtigt få dine besøgendes opmærksom og leverer dit budskab kort og præcist.
Som der en der skrev er det ikke mange som orker at finde videoen og afspille den.
På denne måde kan du allerede på forsiden få skabt den første kontakt og ved brug af en model som kan udtrykke sig korrekt bliver effekten endnu bedre. :)