Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salget er faldet "drastisk" på mit site

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Din URL ændre sig ikke uanset hvor jeg er paa siden? Det er forvirrende og vel ikke godt i forhold til seo ogsaa..?

Du har menuen Footcount hvor jeg ser et produkt. Saa vil jeg lige ha en "Hurtig intro" her bliver jeg vist et helt andet produkt..?

Det er forvirrende. Du skal have en top menu Footcount og en Barometret og evt med dropdown menuer med de forskellige sider til hvert produkt.

Din Hovedside maa vel være start (lige nu) og her er kun Barometret.

Jeg ville lave paa footcount.dk, hvor folk kommer ind paa to bokse, én til Barometret. og en til Footcount

Det var lige det jeg synes i foerste omgang, ellers et pænt design.

Mvh

anders

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Jeg ville lave paa footcount.dk, hvor folk kommer ind paa to bokse, én til Barometret. og en til Footcount

tak - det er hovedet på sømmet i en af de overvejelser jeg har haft. Footcount var i virkeligheden blot et bi produkt som jeg opfandt til Barometret for at tælle hvor mange der kom og trykkede på Barometret, men det kan godt få et liv for sig selv, for jeg kan se at der er et "low end" marked for persontællere

Skal jeg lave et site der kun omhandler Footcount og optimere det til netsalg, og så lade Barometret leve på det eksistrende "info" site. Eller bliver det for tyndt et site. Der er mere kød på sitet med Barometret, men så skal jeg måske ændre min menu struktur.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det jeg kunne forbedre siden var

udnyt titlen bedre lige nu er der kun domæne navnet i titlen , husk google viser op til 70 tegn nu og lav unikke på alle sider , det kan give flere klik fra google

en kontakt formular nederste på kontakt siden derved nemmere at kontakte dig, ikke kun ringe op ,jeg vil ej udfylde for ved ikke om du ringer når jeg snakke med nogle andre mennesker

cvr nummer i fodnot man ser hurtigt du er virksomhed det skaber trygthed

social logoer i denne her række følgende synes jeg er vigtigste især google plus og facebook og så twitter det betyder mere da det giver lidt mere ifølge google

ingen back links tjek her uden back ikke mange besøgene fra google af

her en tråd der måske kan give nogle søgeord optimering ideer http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

cvr nummer i fodnot man ser hurtigt du er virksomhed det skaber trygthed

social logoer i denne her række følgende synes jeg er vigtigste især google plus og facebook og så twitter det betyder mere da det giver lidt mere ifølge google

Tak for input  - det vælter jo ind med gode ideer, så jeg må prioritere.

Cvr nummeret er fixet :-) men resten...

Den social bid er en udfording - jeg er jo ikke selv aktiv på hverken twitter, facebook eller Google+

Der er nok at tage fat på og jeg starter med at forbedre selve siden og konvertering af dem der rent faktisk kommer idag, inden jeg forsøger at drive flere besøgende ind.

/Peter

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spurgte jer for et par måneder siden om hvad jeg skulle gøre ved min hjemmeside for at få gang i salget  af min opfindelse en simpel persontæller 

Nu har jeg ved god hjælp herindefra fået lavet nyt design, og vil begynde at lære mig noget SEO. Ind til videre smider jeg bare Google adwords afsted.

Synes du designet har hjulpet?

/Peter

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Superflot design!

To ting ville jeg rette:

Du har et menupunkt der hedder noget så intetsigende (og kedeligt) som "Artikler". Der ville jeg nok skrive et eller andet i stil med "Hvad kan Footcount gøre for din butik" eller "Produktbeskrivelse" eller noget i den dur.

Din forside er virkelig flot og enkel. Faktisk troede jeg i første omgang, at den også var meget kort. Du risikerer, at dine kunder ikke får fat i alt den gode information som ligger under listen med logoer. Dette kan du løse ved at flytte noget af infoen op over logoerne, fx. "3 fordele ved at bruge..." - og derefter logoerne. Resten af informationerne, kan du evt. have nederst, eller endnu bedre flytte dem til siden med "Artikler".

Men under alle omstændigheder er jeg helt sikker på, at designet vil hjælpe (har desværre ikke set din tidligere side).

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Din side er blevet flot! Håber den giver mere omsætning nu, end tidligere.

Kunne være sjovt at høre nogle tal for, hvor meget det er steget?

Dbh

Michael Haahr

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Superfedt design!

 En ting du bør overveje er et favicon. Evt. et der forestiller et par fødder. Tror jeg kunne se fedt ud.

 Jeg synes du (sideløbende med dit SEO- og adwordsarbejde) skal arbejde med kontakten til de fysiske butikker.

 F.eks. kan du kontakte ledelsen for et center og spørge om de vil smide en mail ud med info omkring footcount.dk til butikkerne tilknyttet centeret.

 Super fedt produkt og super design..  håber salget går den rigtige vej.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hohnen:
Den social bid er en udfording - jeg er jo ikke selv aktiv på hverken twitter, facebook eller Google+

Du behøver ikke være aktiv nogle af stederne, du kan stadig have udbytte af knapperne. Hver gang du får et like, kommer der et link på brugerens væg og dermed sandsynligvis også nogle gratis besøgende.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du kan prøve og se på www.iHuman.dk, det kan være at det er lige det du står og mangler.

Med en iHuman kan du hurtigt få dine besøgendes opmærksom og leverer dit budskab kort og præcist.

Som der en der skrev er det ikke mange som orker at finde videoen og afspille den.

På denne måde kan du allerede på forsiden få skabt den første kontakt og ved brug af en model som kan udtrykke sig korrekt bliver effekten endnu bedre. :)

Med venlig hilsen

Jasko

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)