Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

New design on your-virtual-ninja.com what do you think?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

terms side betingelse side den går  ikke den siger siden ikke findes og et par andre sider i den nederst menu 

visse undersider synes jeg arbejder meget langsomt , jeg ved ikke hvorfor men det er svært komme ind på wordpesse pakke side 2 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

It has a nice clean feel to it.

Though there is something about your menu that made it look like an adsense box, which made me completely ignore it at first. Maybe it's the font, but i'm not sure :)

Your logo seem to lack vertical alignment between the ninja and the name/slogan (you should move the name/slogan part further up).

If you are really picky then maybe a favicon, but that's up to you - I for one does not use it.. It only makes sence to me if you expect people to bookmark you.

Maybe a little less space between "Need help with WordPress?" and the slider. Should be the same amount as between the link and the menu/logo part. You also have alot of blank space after your quotation.

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Phillip!

I've visited the site now and then through the last six months. The new design is by far the best design so far! That said, there are still some things I don't like that much.

Frontpage

The slidefunction on the frontpage for instance. I don't think it gives the best overview of the information, I think it would be more user-friendly if you divided the text and pictures in some paragraphs and listed them underneath each other.

Much like 37signals have done on their homepage - clean and simple, and very mobile-friendly!

Also, there is a hole lot of widespace under your client-quote on the frontpage - I don't know if you have noticed that?

Besides that, there are missing some pages - Including terms, privacy policy and consultation

That sounds like a lot, but the site is looking really good now! 

Good luck ninja!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

wordpresse pakke siden er lavet så den ikke bare køre nu kan man komme ind på den.

sidste  pakke kom i gang går bogstaver over det nederste jeg kan læse det når det over det 

jeg tænker kan man ikke bestille en hjemmesiden uden hosting , jeg kan ikke se nogle pakker uden der medfølger hosting med 

jeg savner på kontakt siden adresse info konto nummer og gerne et telefon nummer på siden 

i alt synes siden er yderste godt lavet tillykke med det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

Jeg synes at din slider er træls. For at læse hvad der staar i hver slider skal jeg have hovedet paa skraa.

Mht din video. Ville det ikke være bedere med noget grafik og have din velkomst video et andet sted?

mvh

anders

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I should consider testing your mobile theme some more. Your desktop version seems to run better on my iPhone 4GS than your mobile version. You obviously had a nice responsive theme in mind, and it works - partly. Both content sliders seem to lack the intended size, in the mobile version.

Regards
Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes velkomstvideoen fungerer godt, men er enig i at slideren ude til højre er ret svær at læse når den står lodretTongue Tied dine kategoripunkter oppe i toppen kunne måske godt indrammes, det ligner lidt noget adsense reklamer når man lige skimter det de første gange.. Da jeg ville signe op til dit newsletter havde jeg utroligt svært ved at se boksen til indsættelse af email, kunne være lækkert at få boksen lidt mere synlig. Ellers ser det meget godt ud.

Vh. Rene'

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Phillip Dyhr Hobbs:
Please note I am targeting an international market NOT only denmark :) (Otherwise it would be in danish)

Maybe you could make a Danish version also? 

I also think that you should make the "mouse-over" effect more visible (from 1 to 6). Maybe it could be done in another color? If you dont know what i mean, then send me an email on jfp@jafri.dk

Besides that i like your design.

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

terms side betingelse side den går  ikke den siger siden ikke findes og et par andre sider i den nederst menu 

visse undersider synes jeg arbejder meget langsomt , jeg ved ikke hvorfor men det er svært komme ind på wordpesse pakke side 2 

Tak Mikkel,

Denne virker nu :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)