Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DESEMBER KAMPANJE: prøv gratis – få 100KR

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi jobber for øyeblikket med et online konsept som heter GDI.  Dette er i våre øyne verdens beste affiliate mulighet da produktet er unikt i affiliate sammenheng. Viste du forresten at GDI av Inc Magazine i 2002 ble kåret til det 37. raskest voksende selskapet i USA? Vi har såpass tro på både selskap og produkt at vi har valgt å kjøre en desemberkampanje der vi personlig vil gi deg 100 kr.

 

Les mer på vår hjemmeside:

 
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Juhuuuuuuu - endelig et "get rich quick"-system! Det har vi ALLE ventet på ;)

Er dette varianten "Snyd dine venner til at købe dine varer (som ingen nogensinde ser)" eller er det "Send 4 smølfer til 8 af dine venner og modtag 64.738 * pi smølfer inden 40 dage!"?

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor skal det være en hemmelighed hvad produktet er? Eller ER der overhovedet et produkt ... øhh, hvis IKKE der er et produkt, er det så ikke nærmest bare et pyramidespil?
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal i jo ikke hænge jer i detaljer som produkter, salgsmetoder, etik og morale - et firma der tilbyder 100 kr. jo være seriøs! Hvis jeg tilmelder mig nu, er jeg nok millionær inden juleaften, og så kan jeg give familien fine julegaver!

 
/Carsten
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er de 64.738 * pi smølfer, kan man så nå at få dem INDEN juleaften?

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det tror jeg nok du kan regne med. Hvis du tilmelder dig i dag, skulle dine 64.738 * pi smølfer være der torsdag morgen

/Carsten
 
 
 
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bare jeg nøjes med de 100kr, som der jo står:

> Vi har såpass tro på både selskap og produkt at vi har valgt å kjøre en desemberkampanje der vi personlig vil gi deg 100 kr.
 
Med mindre der er tale om forsøg på ulovlig købsbetingen tilgift tager jeg vel ikke meget fejl - vi kan alle forlange at få de 100kr UDEN nogen som helst forpligtelser, right? Når rogergr så oveni købet understreger at "vi personligt" vil smide pengene så er der vel ikke så meget at tage fejl af ...
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne bestemt også bruge de 100 kroner ;)

En lille bitte smule research herinde havde ikke skadet RogerGR. Så havde du opdaget det ikke er det bedste sted at bondefange folk.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne også være meget sjovt med 64.738 * pi smølfer til at have smølfende rundt her..

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop udmeldinger/markedsføring af MLM koncepter som disse, er direkte useriøse, dumme og irriterende for branchen.

Min mor har en virksomhed indenfor network marketing, hvor folk hver dag køber FAKTISKE håndgribelige produkter, som de er super-glade for!
 
Og disse seriøse selskaber, der er velfunderede og ikke lover folk en million på en uge - men sagligt og seriøst fortæller om indtjeningsmulighederne mv., og samtidig på deres websites samt i præsentationsmateriale ikke har noget problem med at fortælle om deres produkter (i denne virksomhed er det rent faktisk produktet der bærer virksomheden, ikke network-delen ) dem har jeg respekt for!!
 
rogergr - pis tilbake till sverige og fyr dit lort af!!! Tak so mycke...
 
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)