Hejsa Aminoer, Jeg mener at have fundet et genialt og endnu uudforsket område nemlig intelligente computer opladere, ikke en oplader dock men transportabel oplader. Derfor søger jeg en Software designer til at lave et stykke software som skal styre opladeren via USB, og en hardware ingeniør (eller mindre formelt sagt en person der kan lodde og printe), som kan stille en prototype klar af opladeren. Hvad går det ud på?Kort sagt skal der fremstilles en oplader, som kan styres intelligent via USB fra computeren, og derved mindske belastningen på bærbarens batteri. Jeg vælger ikke at forklare alt for meget her, da det ville ødelægge projektet og jeg skal gerne vide om personerne er med på den eller ej før jeg giver detaljer. Indtjening?Dette projekt bliver et fællesprojekt. så mulig indtjening (hvis det går godt) vil blive fordelt mellem os. Markedet er lille, og jeg tror der er god chance for at slå igennem hos de store kanoner med en ny markedstandard. ER DU FRISK?!Er du en af de 2 jeg mangler for at få sparket projektet igang? Så smid mig en PM! Har du spørgsmål så skriv en kommentar! :-) |
Er du sikker på at laderen i en bærbar ikke allerede er intelligent? Jeg mener, den eksterne del er jo bare en strømforsyning, selve laderen sidder jo på computerens bundkort.
Og hvis du virkelig har en genial ide til at optimere opladningen, hvad forhindrer PC producenterne i at bygge det ind i deres produkter? Måske kræver det bare en software opdatering, da jeg er sikker på at de kan styre opladningen via software.
Måske noget du skal overveje...
Du skal være velkommen til at smide mig en besked hvis du vil have feedback på dit projekt. Jeg har baggrund som elektronik udvikler og arbejder til dagligt som software udvikler. Så jeg kan sikkert sætte mig ind i begge dele.
mvh Carsten