Hold da helt op. Her kommer man ind som helt ny og det første man støder på er en overophedet debat om DubLi. Det er da sjovt.
Nu har jeg ikke nået at læse det hele, men jeg har da lyst til at knytte en lille kommentar. (selv om det ser farligt ud

)
Jeg har ikke indtryk af at dem der rejser kritik af DubLi er helt inde i stoffet. Jeg har selv fulgt DubLi i 3,5 år. Og det er rigtigt at i starten var der ikke så meget godt at sige om det, bortset fra at den ide de havde var genial. De nåede endda at åbne for hurtigt at lukke igen da det hele ramlede. De fortsatte dog med ukuelig viljestyrke (en af årsagerne til at jeg i dag leger/arbejder med DubLi) De har i dag samlet nogle af verdens førende på hver derres område og har skabt det som jeg tror vil blive den førende handelsportal inden for ganske få år. Det er selvfølgelig kun min mening, og betyder ikke så meget samlet set, om det kommer til at ske. Det der VIRKELIG betyder noget er om folkene bag har viljen og styrken til at fortsætte når det stormer. Det syntes jeg de har gjort allerede.
Og til Søs vil jeg bare sige. Lyt ikke til dem der har mest travlt med at fortælle andre hvad der ikke er god eller ikke virker. men lyt til dig selv. Hvis du tror på det og forsætter selv om der er nogle der prøver (Fatter ikke hvorfor) at overbevise dig om det modsatte. Ja så vil du nå rigtig langt med DubLi og alt andet du foretager dig.
Kan i alle have en fortsat god og posetiv dag.
Ps. Jeg har aldrig før været i et forum og skrevet et indlæg, så jeg er ikke helt sikker på at jeg har trykket de rigtige steder. Men jeg håber det havner det rigtige sted