Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot hjemmeside med shop/ betalingssystem

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Dato: 29-05-2007 12:31:58
Forfatter: Søs Andersen

Hvis du nu havde sat dig ind i emnet

Det har jeg skam, endda bedre end dig kan jeg se. Utrolig at du investere penge i noge uden at sætte dig ordentlig ind i det først... men ikke nær så utrolig, som den mængde misundelse og jantelov du tydeligvis bærer rundt på.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:01
Dato: 29-05-2007 12:54:01
Forfatter: Tommy
Dato: 29-05-2007 12:31:58

Hvis du nu havde sat dig ind i emnet

som den mængde misundelse og jantelov du tydeligvis bærer rundt på.

Er den ligeså stor som din negativitet? :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 4800 Nyk. F.
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:28

Hvad er det du, øh jeg mener jeg er så misundelig på?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:01
Dato: 29-05-2007 12:04:49 Forfatter: Tommy En liste over de 238 mest populærer produkter... og der er kun bydt på én af dem, og det er kun ét bud. Hvis der er så mange mennesker, der synes at det er fedt at deltage i et kræmmermarked uden besøgende..
Dimitri og hende wannabe-blondinen -> Man skriver altså ikke ''Du'' med stort. Kun De. Jeg forstår ikke hvor I har den ide fra, men I gør det ret gennemført.

Nu er det jo sådan at Dubli fortsat er i første stadie i en lang række stadier for at nå derhen hvor de vil - lige nu handler det om at tilføre portalen værdi overfor potentielle kunder i form af mange shops og mange udbydere af produkter. Jo flere shops, jo flere produkter, jo flere brugere - jo flere kunder vil komme igen.

Søs og "wannabe-blondinen" har en af de fornemste opgaver: At tilføre Dubli en værdi i form af flere repræsentanter der har direkte forbindelser til de forskellige shops der vil få en langsigtet værdi af at være en del af Dubli - ligesom deres fornemste opgave er at skabe besøgende, skabe kunder - som har lyst til at komme igen. Al begyndelse skal jo ske et sted - ligeså vel som de websites du promoter i din signatur jo er startet et sted... sandsynligvis fra nul - og med den måde du tiltaler folk og den iøvrigt meget firkantet holdning du ligger for dagen, kan jeg da kun forestille mig at den værdi du kontinuerligt ønsker at tilføre dine arrangementer da i den grad må være "op af bakke".

Jeg føler da ihvertfald ikke et behov for at frekventere eks. www.onskeseddel.dk - dels fordi jeg ikke ser værdien i forhold til mine egen vaner, men ligeså meget fordi den måde du fremfører dig her på Amino.dk jo også afspejler din forretning.

Det betyder dermed ikke at onskeseddel.dk er et ringe koncept, en dårlig forretning - for med mine objektive briller kan jeg sagtens se at ideen har sin berettigelse og helt sikkert har et stort poteniale. Samtidig betyder det jo så heller ikke at jeg alene vurdere dine forretninger baseret på din opførsel i visse tråde - for jeg ser jo ligeså mange tråde hvor du er objektiv og deler ud af din vidensbank til glæde og gavn.

Blot er min pointe at det du har i din signatur vil være linket sammen med de superlativer du kaster i spil.

PS: Tina Wannabe-blondine - du kan godt tåle noget gas, I know ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Dato: 29-05-2007 13:28:15

Det ved du hvis godt selv....

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:33
Dato: 29-05-2007 16:21:26 Forfatter: Tommy
Dato: 29-05-2007 13:28:15 Forfatter: Søs Andersen

Det ved du hvis godt selv....

Kan vi ikke få præciseret sagens sammenhæng... der bliver talt om jantelov den ene vej - og misundelse den anden vej - har gransket kommentarer, ser ikke lige sammenhængen.. skal den ikke lige lukkes?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Både Søs, Tina og Tinas mand har kaldt Martin for misundelig uden at ville uddybe det, som var det det mest naturlige i verden... når jeg gør det, er det dog pludselig meget underlig og skal præciseres. Hvis I lige vender den engang i hovedet, har I nu prøvet hvordan det er at diskutere med jer selv - og det er altså ikke let.

1) Du er bare misundelig = Jeg kan ikke finde ud af at argumentere
2) Du har ikke sat dig godt nok ind i det = Du har faktisk fundet nogle gode problemstillinger,  men fordi jeg ikke har overvejet det her nok, så kan jeg ikke give dig et ordentlig svar og spiller i stedet fornærmet.

Ovenstående to svar, har I nu selv prøvet at få. I fungere som sælgere for Dubli, prøv lige at husk det når I svarer. En sælger kan ikke fortælle en potentiel kunde, at han bare er misundelig og derfor ikke vil købe ens produkt eller åbenbart ikke har sat sig ind i tingene. Den første er direkte ulogisk og den næste er jeres fejl - det er jer, der skal være i stand til at sælge os produktet, ikke os selv.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:01
Dato: 29-05-2007 18:47:10  Den første er direkte ulogisk og den næste er jeres fejl - det er jer, der skal være i stand til at sælge os produktet, ikke os selv.

Aha! Nu faldt femøren for mig, Tommy --- det du mener er, at istedet for at man farer i kridthuset og taler om jantelov + manglende indsigt i pågældende koncept, så "savner" du noget konstruktiv feedback hvor man som - i dette tilfælde - Dubli repræsentant uddyber sine holdninger og overbevisninger i forhold til "hvor godt" og "hvor stort" det (kan ende) (ender) med at blive. Med andre ord; forklarer ens egne grunde til at være en del af forretningen - og ens egne holdninger baseret på diverse fakta m.m.

Jeg bad om en udredning fordi jeg lige et øjeblik tabte tråden - men ser nu din pointe.

MVH

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:11
Dato: 29-05-2007 18:47:10
Forfatter: Tommy
Både Søs, Tina og Tinas mand har kaldt Martin for misundelig uden at ville uddybe det, som var det det mest naturlige i verden... når jeg gør det, er det dog pludselig meget underlig og skal præciseres. Hvis I lige vender den engang i hovedet, har I nu prøvet hvordan det er at diskutere med jer selv - og det er altså ikke let.

Jeg lægger her vægt på ordet diskutere, hvorfor ikke debattere Tommy?
Når man diskutere, går man efter at få ret. Når man debattere, går man efter at finde frem til en fælles løsning.

Du kan ikke forvente at folk gør det lettere dig i en diskussion, da det netop kendetegner en diskussion.

Personligt foretrækker jeg nu en fornuftig debat (hvor vi også har lov til at være uenige).

PS.: Tak for den søde besked på min blog :) Jeg valgte nu at markere den som spam og slette den, da den var alt for Tommy-negativ til jeg gad spilde tid på den :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:00
Hold da helt op. Her kommer man ind som helt ny og det første man støder på er en overophedet debat om DubLi. Det er da sjovt.

Nu har jeg ikke nået at læse det hele, men jeg har da lyst til at knytte en lille kommentar. (selv om det ser farligt ud )

Jeg har ikke indtryk af at dem der rejser kritik af DubLi er helt inde i stoffet. Jeg har selv fulgt DubLi i 3,5 år. Og det er rigtigt at i starten var der ikke så meget godt at sige om det, bortset fra at den ide de havde var genial. De nåede endda at åbne for hurtigt at lukke igen da det hele ramlede. De fortsatte dog med ukuelig viljestyrke (en af årsagerne til at jeg i dag leger/arbejder med DubLi) De har i dag samlet nogle af verdens førende på hver derres område og har skabt det som jeg tror vil blive den førende handelsportal inden for ganske få år. Det er selvfølgelig kun min mening, og betyder ikke så meget samlet set, om det kommer til at ske. Det der VIRKELIG betyder noget er om folkene bag har viljen og styrken til at fortsætte når det stormer. Det syntes jeg de har gjort allerede.

Og til Søs vil jeg bare sige. Lyt ikke til dem der har mest travlt med at fortælle andre hvad der ikke er god eller ikke virker. men lyt til dig selv. Hvis du tror på det og forsætter selv om der er nogle der prøver (Fatter ikke hvorfor) at overbevise dig om det modsatte. Ja så vil du nå rigtig langt med DubLi og alt andet du foretager dig.

Kan i alle have en fortsat god og posetiv dag.

Ps. Jeg har aldrig før været i et forum og skrevet et indlæg, så jeg er ikke helt sikker på at jeg har trykket de rigtige steder. Men jeg håber det havner det rigtige sted

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)