Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Solgt for 20 millioner kroner!!!! Nu sorte sokker..

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke. Det er da helt sikkert noget man kan kalde for succes:)

 

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har et par gange snakket med Christian Eberth bag HentTilbud, og jeg husker ham som en der knoklede utrolig hårdt og gik efter sine drømme. Helt klart en motivation for alle os iværksættere. Fucking sejt!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

super godt klaret i fik den store ordre ind ,jeg håber i får mange flere store ordre ind snart Big Smile

Han har ikke fået en stor ordre ind, Mikael, og han får ikke flere ordrer ind i denne sammenhæng. Han har solgt HELE websitet for 20 millioner kroner! :-)

okay havde ikke lige læst solgte siden , men synes du ikke det er godt klaret han solgt den for 20 millioner kroner , det mener jeg derimod er godt klaret

Jo, bestemt. Det er da fantastisk :-). Faktisk ret misundelig på, at han har solgt sin side for 20 millioner Wink.

jeg er også ekstrem misunderlige gid det var mig og jeg håber de kroner han har fået igennem handlen bliver omsat til endnu flere kroner ,men super tillykke med den gode handlen Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skarpt gjort, det er rigtig skarpt gjort ! :) 

Tillykke til ham ! 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt! 

Helt vildt interessant, at se hvor mange penge der kan være i de her "indhent tilbud" sider.
Dem vil vi helt sikkert se mange af i 2012 :) 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

super godt klaret i fik den store ordre ind ,jeg håber i får mange flere store ordre ind snart Big Smile

Han har ikke fået en stor ordre ind, Mikael, og han får ikke flere ordrer ind i denne sammenhæng. Han har solgt HELE websitet for 20 millioner kroner! :-)

Kunne ellers være en meget fed ordre på sorte sokker. Gad vide om de er er leveringsdygtige :)

Tillykke til din partner, så bliver det sgu ham der giver omgang til sommerfesten!

Selvfølgelig er vi leveringsdygtige! :p Uanset om du skal have en milliard sokker. Men jeg kan garantere dig for at Eberth og Sneholt gav en omgang i går da det blev fejret på VIVA og The Jane i København med store Cohiba Siglo VI cigarer, Hendricks Gin og Champagne... :)

GrN.dk - Logistik og regneark:

Det er ualmindelig godt gået!

De fleste herinde er sikkert super grønne af misundelse :-)

Når det hele nu er gået så godt, så ville det være super at høre historien bag successen, og hvordan man fanger 20 millioner DKK på  6-7 år?

Tillykke!

Hele historien skal nok komme ud. Det korte af det lange er, at både Sneholt og Eberth har givet afkald på alt hvad der hedder luksus, biler (Sneholt måtte sælge bilen på et tidspunkt og låne en knallert for at få det til at køre rundt), spise ude og alt muligt. Christian Eberth levede i en lejlighed i 2-3 år uden møbler.. Kun en seng.. :-)

Så som Astrup siger så har de knoklet og ofret sig. Men ingen af dem stopper med at arbejde, de kaster sig bare ud i noget nyt. Eberth er videre og det bliver spændende at se hvad Sneholt finder på. 

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

Hvor er det vildt.. Min gode ven og partner i sorte sokker, Christian Eberth har lige solgt sit barn: HentTilbud.dk.

HentTilbud er i dag blevet solgt for 20.000.000 til North Media.... Sådan!!

Viser bare at alt kan lade sig gøre. HentTilbud blev stiftet for 2.300kr tilbage i 2005 af Eberth og hans geniale sælgerpartner Henrik Sneholt... Nu solgt... fedt.

Det bedste er at Eberth i dag sælger strømper online - med mig og Lønne! Dét bruger man en succes på!

Tillykke til Henrik og Christian!

Vildt alligevel! Tillykke til Christian Eberth :) 

Held og Lykke med at lave sortesokker.dk til en kæmpe succes :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Supersejt.

Også at de har levet "under en sten" for at få det til at lykkes.  Det behøver de jo så ikke mere Big SmileYes

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået. Al respekt herfra. Ja det beviser at man KAN hvad man vil. Hvis blot man gør en indsats for det :)

Endnu en gang stort tillykke :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke herfra..... jeg har vist lige et par websites jeg skal have lavet :D

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)