Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Solgt for 20 millioner kroner!!!! Nu sorte sokker..

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fedt - flot! :) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

super godt klaret i fik den store ordre ind ,jeg håber i får mange flere store ordre ind snart Big Smile

Han har ikke fået en stor ordre ind, Mikael, og han får ikke flere ordrer ind i denne sammenhæng. Han har solgt HELE websitet for 20 millioner kroner! :-)

Kunne ellers være en meget fed ordre på sorte sokker. Gad vide om de er er leveringsdygtige :)

Tillykke til din partner, så bliver det sgu ham der giver omgang til sommerfesten!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29

Virkeligt fedt, og rigtig flot.
- Tillykke ;-) 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:36

Det er bestemt ikke dårligt gået :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:00

Mikael christiansen:

super godt klaret i fik den store ordre ind ,jeg håber i får mange flere store ordre ind snart Big Smile

jeg kan læse 

Han har ikke fået en stor ordre ind, Mikael, og han får ikke flere ordrer ind i denne sammenhæng. Han har solgt HELE websitet for 20 millioner kroner! :-)

det er også godt klaret selv om en er uenig med mig og mener det ikke er godt klaret kunne jeg se på en stjerne men det ok med mig vi alle forskellige mennesker , eller har den bruger bare ved fejl gjort også ok men jeg har i hvert fald prøvet at forklaret jeg synes det er super klaret det salg , vis den misforstod mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:01

Det er ualmindelig godt gået!

De fleste herinde er sikkert super grønne af misundelse :-)

Når det hele nu er gået så godt, så ville det være super at høre historien bag successen, og hvordan man fanger 20 millioner DKK på  6-7 år?

Tillykke!

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:02

jeg vil ønske dig super super tillykke med alle de ordre og jeg håber du får mange flere ordre også store ordre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:06

Mikael christiansen:

okay havde ikke lige læst solgte siden , men synes du ikke det er godt klaret han solgt den for 20 millioner kroner , det mener jeg derimod er godt klaret

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:16

Det er sku godt gået ja, held og  lykke med det nye projekt herfra...:)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:17

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

okay havde ikke lige læst solgte siden , men synes du ikke det er godt klaret han solgt den for 20 millioner kroner , det mener jeg derimod er godt klaret

Jo, bestemt. Det er da fantastisk :-). Faktisk ret misundelig på, at han har solgt sin side for 20 millioner Wink.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)