super godt klaret i fik den store ordre ind ,jeg håber i får mange flere store ordre ind snart
Han har ikke fået en stor ordre ind, Mikael, og han får ikke flere ordrer ind i denne sammenhæng. Han har solgt HELE websitet for 20 millioner kroner! :-)
Kunne ellers være en meget fed ordre på sorte sokker. Gad vide om de er er leveringsdygtige :)
Tillykke til din partner, så bliver det sgu ham der giver omgang til sommerfesten!
super godt klaret i fik den store ordre ind ,jeg håber i får mange flere store ordre ind snart
jeg kan læse
Han har ikke fået en stor ordre ind, Mikael, og han får ikke flere ordrer ind i denne sammenhæng. Han har solgt HELE websitet for 20 millioner kroner! :-)
det er også godt klaret selv om en er uenig med mig og mener det ikke er godt klaret kunne jeg se på en stjerne men det ok med mig vi alle forskellige mennesker , eller har den bruger bare ved fejl gjort også ok men jeg har i hvert fald prøvet at forklaret jeg synes det er super klaret det salg , vis den misforstod mig
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
okay havde ikke lige læst solgte siden , men synes du ikke det er godt klaret han solgt den for 20 millioner kroner , det mener jeg derimod er godt klaret
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
okay havde ikke lige læst solgte siden , men synes du ikke det er godt klaret han solgt den for 20 millioner kroner , det mener jeg derimod er godt klaret
Jo, bestemt. Det er da fantastisk :-). Faktisk ret misundelig på, at han har solgt sin side for 20 millioner .
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.