Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri fragt over 700 Kr ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes også mange har fri fragt ved 500 kroner eller 1000 kroner jeg tror det har noget at gøre med indtjening på produkt avance hvor denne grænse sættes for fri fragt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nibe
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Fra  trendyBAGS.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at kigge på http://quickpay.dk/ De er vist de billigste på markedet. Jeg har selv lige lavet en aftale med dem, og indtil nu har det fungeret fint :-)

Held & lykke med dit projekt!

Mvh Helle

trendybags.dk

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogen der har erfaring med Paypal?

Hvis man nu dropper Dankortet, er paypal saa det letteste? Skal man stadigvaek bruge en indloeser eller kan man noejes med Paypal?

Taenker, at alle har alligevel et visakort tilknyttet deres dankort og derudover er der mange mennesker der koeber baade med visa electron, maestro og mastercard saa det kan naermest ikke betale sig kun at koere dankort?

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

EmanuelS:

er der nogen der har erfaring med Paypal?

Hvis man nu dropper Dankortet, er paypal saa det letteste? Skal man stadigvaek bruge en indloeser eller kan man noejes med Paypal?

Taenker, at alle har alligevel et visakort tilknyttet deres dankort og derudover er der mange mennesker der koeber baade med visa electron, maestro og mastercard saa det kan naermest ikke betale sig kun at koere dankort?

 

Hvis du dropper dankort, kan du uden problemer bruge paypal (også let at bruge). Men jeg anbefaler det ikke, da du vil miste mange kunder på ikke at tage imod dankort, da det er sikkert for dem i forhold til den danske lovgivning, og banken. Jeg synes du igen skal bruge nets, selvom det er dyrt, men du kan ligeså godt invistere i noget ordentligt fra starten. Quickpay vil jeg måske hellere anbefale da mange tror at paypal er noget for bedragere. Der skal også siges at mange der snyder bruger paypal fordi det er så let at komme til.

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare, at der er mange der har visa/dankort og det går jeg ud fra fungerer selvom man kun tager Visa og mastercard? Jeg tror vores segment er ret et sted mellem 16 og 25 år og hvis man har kort så har man typisk Visa, Visa Electron, Maestro eller Mastercard. 

Men en mulig løsning, for at holde startomkostningerne nede, kunne være, at bruge Nets til Dankortet og så måske noget som Euroline til andre kort og gøre det hele gennem Quickpay, så kan man nøje med 250 kr. i opstart hos Nets + 1000 for årsabonnement og 150 per måned for quickpay og feet til Euroline. 

Virker det, som en fornuftig løsning?

Hvis man har VISA/Dankort kan man så godt bruge det i danske butikker der kun tager Visakort? Det lyder måske som et dumt spørgsmål, men non the less.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

6-700 kr er ik tilfældigt... En webshop er nødtil at have ordre over dette beløb indenfor de fleste brancher, før det løber rundt med fri fragt. Og det er ik nok, at det bare løber rundt, det skulle også gerne skabe et overskud pr ordre, ellers er der ik meget fidus med en fri fragt ordning.

Så med fri fragt presser du kunderne i mange tilfælde til, at købe for mere end planlagt, og det kan være rentabelt. Dog kan det også have modsatte effekt, da fragten pludselig skal tages fra din fortjeneste, og udregnes alle tænkelige senarier ik, så kan det blive en utrolig dyr fornøjelse... Så benyt evt fri fragt med omtanke...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

6-700 kr er ik tilfældigt... En webshop er nødtil at have ordre over dette beløb indenfor de fleste brancher, før det løber rundt med fri fragt. Og det er ik nok, at det bare løber rundt, det skulle også gerne skabe et overskud pr ordre, ellers er der ik meget fidus med en fri fragt ordning.

Så med fri fragt presser du kunderne i mange tilfælde til, at købe for mere end planlagt, og det kan være rentabelt. Dog kan det også have modsatte effekt, da fragten pludselig skal tages fra din fortjeneste, og udregnes alle tænkelige senarier ik, så kan det blive en utrolig dyr fornøjelse... Så benyt evt fri fragt med omtanke...

Jeg har meget svært ved at se fri fragt som en kæmpe motivation for at købe mere. Ofte vil dem der tilbyder fri fragt havde det på rimelig store beløb (fx 1000 er meget i en webshop der sælger slips) eller så små beløb at man næsten altid kvalificerer. 

Mit råd til en ny webshop er bare at tage hvad postdanmark nu tager og så kan du eventuelt bruge det som en promotion til din mailiingliste eller andre kanaler (få fri fragt i februar) eller whatever.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

EmanuelS:
Jeg forstår ikke helt hvad, der er så specielt ved 700 kr. er der nogen der kan forklare mig det?

Intet magisk ved 700 kr, men kr 500-700 er p.t. den typiske grænse for fri fragt for mange webshops

Parametre til fastsættelse af fri fragt er bl.a.

  • Din gennemsnitlige avance per produkt
  • Din gennemsnitlige ordrestørrelse i kr og dermed gennemsnitlige avance
  • Gennemsnitlige fragtudgift, porto + forsendelsesindpakning 
  • Konkurrenters prissætning af fragt hvis samme vare er tilgængelig i andre (kendte) webshops 
Hvis udgift til fragt varierer meget bør den fastsættes individuel ud fra ordre ellers er simpel prisstruktur ud fra ordrebeløb at foretrække.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker det måske også har noget, at gøre med vægtintervallet Post Danmark har besluttet.

Dvs. man kan sende flere varer for den samme eller forholdsmæssigt lavere pris.

Breve op til 50 kr koster noget, op til 100 gr, lidt mere, 250 gr. 500 gr. 1 kg og til sidst 2 kg.

Dvs at hvis folk bestiller for en hvis værdi når man op i et interval hvor det er "gratis" et sende et extra brev og får derfor fuld avance idet varen lige inden har betalt for fragten. den avance spredes derfor ud på "tabet" fra de andre pakker og er derfor et forholdsmæssigt mindre tab.

Men det kommer selvfølgeligt meget an på, hvilken type vare man arbejder med. 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som så mange andre i tråden siger er de 700 kr et symbolsk beløb og en service de giver for at fremme mersalg.

Men pas nu på...

Der er fandme så mange der går nedenom og hjem fordi de simpelthen ikke tjener penge.... de giver gratis fragt ja det skaber muligvis salg, men de har ikke gjort deres arbejde ordenligt og taber i mange tilfælde næsten penge ved at fragte frit!

så tænk dig om og sørg for at regne dine avancer ud og lig derefter et beløb du vil give fragtfri levering ved.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)