Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri fragt over 700 Kr ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med, at undersøge mulighederne for, at starte en webshop og vi sidder og prøver på, at regne ud hvordan fragtpriserne skal håndteres.

Jeg har lige luret lidt på, hvad andre webshops gør og er kommet frem til, at mange mange steder på nettet, at forretninger giver fri fragt ved køb over 700 kr.

 Jeg forstår ikke helt hvad, der er så specielt ved 700 kr. er der nogen der kan forklare mig det?

Derudover har jeg kigget på forskellige kortbetalingsformer og kan se, at det er ret dyrt, at tilmelde sig NETS og eventuelt en anden indløser, hvis vi vil kunne tage andet end Dankort, men det virker dyrt og uoverskueligt.

Kan det passe, at man skal betale cirka 1000 kr per år for Dankort & Visa/Dankort og derudover et transaktionsgebyr på 0,7 kr. for køb under 100 kr. samt 1,4 kr + 0,1 % ved køber over 100 kr.?

og det koster 1900 kr. at orpette f.eks. 1900 kr for udenlandske kreditkort samt minimum 375 kr i abonnement om måneden uanset antal transaktioner?

Derudover kommer der f.eks. ePays abonnement som koster 599 kr. i oprettelse samt 199 om måneden?

Håber i kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Emanuel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emanuel

De 700,- er nok ret tilfældigt.

Det vil jo afhænge af hhv. din avance på produkterne du sælger og dine fragtaftaler.

Ud fra dette må du beregne hvad der svarer sig for netop dig.

Uanset hvad, betaler kunden jo for fragten - det er kun et spørgsmål om hvor vi shopejere lægger den ind :)

Pbs/Nets , ja dine tal stemmer meget godt;

1000,- om året for dankort ( + transaktionsomk.)

1000,- om året for internationale ( igen plus trans.)

Nets er eneste sted du kan bruge til Dankort .

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Og husk lige depositum på ca 50,000 du skal ligge på en lukket konto 

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

50.000 på en lukket konto?

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

jeg vil anbefale Dandomain.dk og der kan du altid købe dig til mere, super nemt! - Jeg bruger det selv. Hos Dandomain kan du også få et betalingssystem det kræver dog også oprettelse hos nets. Dette synes jeg dog at du skal, da dankort er en meget væsentlig del! Du vil miste MANGE kunder ved ikke at tage imod dankort! - Jeg har selv lige startet webshop og hvis du har problemer eller nogle små tips til opstart så skriv endelig en mail til mig på: mads@babytoys.dk!

Mange hilsner

Mads

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte der måske var et fradrag der gjorde, at det kunne betale sig, at give fri fragt ved køb over 700 .- men det er jo nok tilfældigt.

Tak for svaret

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

700 kr i fragt er en service, som kan give mer salg! - Man skal bare ikke sætte den grænse for lavt, da du ellers vil få underskud..

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool. Og hvad er det med at skulle have 50.000 på en lukket konto?

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke stillet nogen sikkerhed, hverken i min webshop, eller da jeg havde fysisk shop med samtlige betalingskort sidste år. Jeg tror, det kommer an på en vurdering af din økonomi, om du skal stille sikkerhed eller ej.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget specielt ved 700kr. det er bare et "tilfældigt" beløb alt efter den enkeltes webshop. Det samme er gældende ang. depositum hos indløser, det varierer en hel del. Ang. betalingskort så kan du kigge på Euroline. Der er ikke noget årligt gebyr men kun en procentsats af købsbeløbet. Og så vidt jeg ved, er der ikke krav om depositum, men det er nok individuelt alt efter den enkeltes økonomi. Hos Euroline kan du ikke tage Dankort, men du kan godt tage imod Visa/dankort hvilket alligevel er det de fleste har idag.

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)