|
Hvadnu:Mon der stadg er et marked for rengøring ?
Så skal din kælder være virkeligt beskidt :-)
Så skal din kælder være virkeligt beskidt :-) |
Hej Tror jeg ikke at du skal regne med. Men du er inde på noget rigtigt, netop service virksomhed. JEg ved ikke hvor gammel du er, og hvordan dine fingere er skruet sammen. For på den ene side, så kan man lave en cykel reperation service. Selvom der findes nogle stykker, og man går ind på faglært område. Men ellerså så er det at man stiller et skema op, hvor man ser hvad er jeg dygtig til, og hvad kan jeg...og hvad er der efterspørgelse på, eller hvad er dyrt. Og hvilke områder er der restriktioner på.....fx el og vvs. /Kenneth |
Ikke for at dræbe dine drømme, men jeg tror at hvis du ikke selv har ideerne til hvilken forretning du ønsker at starte, skal du slå det hen et stykke tid, sæt dig ned og brainstorm oven nogle emner du brænder for og arbejd så ud derfra. Hvis du skal starte noget, er det fordi du brænder for det, og ikke bare for at starte noget. |
Tømrerfirmaet Martin Larsen fra Skælskør (Vestsjælland)
Hvis man har begrænset kapital, er det også lidt begrænset hvad man kan starte med hvis det ikke skal være noget med internettet at gøre. Start med at lave en brainstorm, og skriv de ting du her dygtig og god til og dernæst hvordan du vil bruge dine kompetencer netop til dine ideer. |
Men jeg giver mig 400%, hvis jeg synes der kommer ideen med vækstudsigter |
Hej Hvis penge er din drivkraft, så bliver det aldrig til noget. For så er du også den der kvitter når det går lidt imod. Og tro mig det oplever alle......hvor man sidder og kikker på sin sidste mønt og tænker....mad eller firma.... /Kenneth |
Afisollering af gamle kobberkabler, som du nakker på åbne genbrugsstationer Opbygning af solfangre af cocacola dåser (kræver du kan svejse tæt) Bliv alternativ brugskunstener af genbrugs skrammel (f.eks dåser igen) Restaurering af gamle high-end højttalere, de er i meget høj kurs.
|
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
|
Og så har vi allerede en opgivende attitude, når der skal slås lidt. Er det det du vil, så kæmp for det, undersøg, hvad der kræves. Og så sæt iværk. /Kenneth |