Vi leder efter noget alla "trustpilot". Vi har ikke webshop, men vil gerne kunne sende et link til vores kunder som har købt af os om de vil give os en vurdering.
Noget der kender til noget der kan bruges, og som ikke koster en "bondegård", men som er seriøst og troværdigt?
Hvorfor vil I ikke bruge trustpilot? Det er gratis, og det fungerer ganske udmærket.
Er Trustpilot ikke kun gratis i den forstand, at du kan bede kunderne om at anmelde dig derinde? Men hvis de ikke har en profil, skal de igennem en oprettelsesprocedure der tager 5 - 10 minutter, og dermed er det kun dem der virkeligt har lyst til at anmelde virksomheden der er tilbage (og det vil oftest være de mest kritiske).
Hvis du vil kunne sende et link til bedømmelse, uden at brugeren skal igennem et "oprettelses helvede", men bare kan taste sin anmeldelse, så skal du betale.
Det er i hvert fald sådan jeg har forstået deres koncept. Og hvis det er korrekt forstået, vil det ikke give mange anmeldelser, da det er for besværligt.
Hvorfor vil I ikke bruge trustpilot? Det er gratis, og det fungerer ganske udmærket.
Er Trustpilot ikke kun gratis i den forstand, at du kan bede kunderne om at anmelde dig derinde? Men hvis de ikke har en profil, skal de igennem en oprettelsesprocedure der tager 5 - 10 minutter, og dermed er det kun dem der virkeligt har lyst til at anmelde virksomheden der er tilbage (og det vil oftest være de mest kritiske).
Hvis du vil kunne sende et link til bedømmelse, uden at brugeren skal igennem et "oprettelses helvede", men bare kan taste sin anmeldelse, så skal du betale.
Det er i hvert fald sådan jeg har forstået deres koncept. Og hvis det er korrekt forstået, vil det ikke give mange anmeldelser, da det er for besværligt.
Jo, det er rigtigt. Det er faktisk en god analyse. Jeg har gratis version for linde-media.dk, og jeg har været god til at spørge mine kunder, om de vil anmelde min service, men jeg har kun fået 9 til det. Det er helt klart pga. oprettelsesproceduren, men det er selvfølgelig sværere at få webshop kunder til at skrive en personlig meddelse, fordi man ikke på samme måde har dannet et personligt bånd.
Hejsa - tak for responsen :-) og lige netop det med oprettelses processen gør at det bliver besværligt for kunderne. Og jeg synes det er dyrt at have et abonnement, men selvfølgelig skal det holdes op imod hvad det kan give af ekstra indtægter fra nye kunder.
Men det kunne være dejligt hvis andre har prøvet noget andet, så der var lidt at vælge imellem.
Jeg har ikke erfaring med den type sider, men er det nødvendigvis så dyrt?
Jeg har svært ved at finde priser på deres hjemmeside. Det betyder ofte at man så får oplyst en standard pris når man kontakter virksomheden. Men det plejer også at være et tegn på at den oplyste pris kan og skal forhandles ned.
Så prøv at ringe til dem, og se om du ikke kan lave en god deal :o)
Det hører med til historien at vi har ikke nogen webshop! - men vil gerne kunne sende en mail til vores kunder når de har handlet med os. Og hvis vi kunne få lov at udfylde dataerne på dem, som når de udfylder dem på en webshop ville dette ikke være et problem. Men der er måske noget med dataloven, der vil gøre det svært?
Jeg er meget åben overfor forslag. Trustpilot er dyrt, også i forhold til websjop.dk - og jeg har forhandlet, dog ikke færdigt endnu :-) Men vi snakker efter de første forhandlinger stadigvæk 500,- kr. om md. Normalt er det 1000,-.