Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verificering af facebook profiler.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Et par af mine venner er blevet bedt om at verificere deres facebook profiler ved at få tilsendt en sms med en kode, som de skal taste for at få adgang til deres profil. Problemet er nu at ingen af de 2 bruger mobil telefon men skype og messenger da de som jeg selv er dansk men ikke bor i Danmark.

De kan nu ikke få adgang til deres profiler, før de har modtaget sms fra facebook og jeg tænkte, at der måske sidder en eller et par stykker herinde, der ved hvad man kan gøre? Umiddelbart mener jeg, at det burde være muligt at modtage koder via email og på den måde tilkendegive at der er "liv" bag profilen.

Heidi

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

De kan vel låne en telefon af en ven eller af et familie medlem. Man kan verificere flere profiler på en telefon :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:

De kan vel låne en telefon af en ven eller af et familie medlem. Man kan verificere flere profiler på en telefon :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Det troede jeg også og ville lade dem bruge mit nummer men det kan kun lade sig gøre en gang :/

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere gjort det :/ Men facebook ændre sig jo hele tiden... Har de ikke et familie medlem der ikke benytter facebook? 

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok så du har altså gjort det. 

Jeg tror de har spurgt de fleste. Jeg har selv brugt mit nr en gang og fik besked på, at nummeret var benyttet til at aktivere en profil med. Uanset så mener jeg, at der burde være et alternativ til dem, der ikke lige benytter mobil af den ene eller anden årsag som fx email. Den kan jo også modtage koder og det må vel være det de de vil have. 

Havde det været nemt at komme i direkte kontakt med deres support, så ville de have kontaktet dem. Nå men lad os se, om de får løst det :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)