Jeg søger lidt viden om dropshipping :) Så hvis du har noget god viden inde for emnet, så skyd endelig løs og del mig og andre! /Tobias Lund Nielsen |
Hej Tobias
Min webshop www.kampgear.dk er med Dropshipping.
Om dropshipping kan betale sig kommer an på virkelig mange ting. Er din avance høj nok? Har man en pålidelig leverandør? Er produktet/produkterne pålidelige, så man ikke skal tage sig af for mange returvarer?
Der er mange flere smådetaljer, men det handler selvfølgelig mest om hvor stor din avance er i forhold til dine arbejdstimer og omkostninger.
Jeg fandt min leverandør, ved at kontakte folk der var inde i branchen. Stil en masse spørgsmål og vær med på alle forums. Det handler bare om at holde øjnene åbne. :)
Jeg valgte faktisk en leverandør, der allerede sælger online. Så min avance er ikke særlig stor. Alt afhængig af hvilket produkt, du vælger at sælge, så findes der rigtig mange fysiske butikker, der mangler en online shop. Hvis du kan byde den til dem, så er du allerede langt.
Har du spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte mig. :)
email: info@kampgear.dk
tlf: 81741111
Jeg er i færd med at sætte KAMPGEAR til salg. Så alle der har interesse, er velkommen til at skrive eller ringe til mig for mere info.