Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt underholdning(likejacking) side med mulighed for 5-10k månedlig indkomst - sælges, her og nu.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen med en ven i den sidste måned leget og pudset lidt på vores side, hvor folk skal like en side, se en video, og dele videoen, før at de kan komme til at se den video, som de har set deres ven reklameret for på facebook.
Siden er: www.wazzo.dk 

Jeg troede aldrig at den ville få over 100 besøg om dagen, men det viser sig at siden den 19 februar har den fået 48.000 unikke besøg, og 70.000 sidevisninger.

Jeg ligger ialt nok kun samlet max en halv times arbejde i det, da jeg en gang om dagen lige smider en ny video på siden som de besøgende kan se, og så smide et opslag på 2 facebook sider med ialt kun 36.000 likes. (Køb/har du en side med over 100.000 likes - tænk så på alle de besøgende siden kunne få).

Den sælges fordi at jeg hele tiden kommer til at fokusere på hjemmesiden, og simpelthen ikke får lavet andet (jeg tjekker den hele tiden - ikke arbejder!). Jeg skal til eksamen her til sommer, og derfor har jeg ikke tid til at tænke på den.

Indtjeningen er svær at skyde da den kun har været aktiv siden den 18 Januar, men vi startede for alvor først den 1. marts, og der har den tjent 1.200 kroner hjem på GoviralNetowork, og omkring 200-400 på Euroads. Derudover har vi også solgt likes via Underenplov, privat osv, og det render nok også op i 500 kroner.
Indtjeningen for Marts måned kan sagtens komme op i 6.000 kroner - og hvis jeg går meget op i det - 8-10.000 kroner. 

Jeg er ikke erfaren, og ved derfor at mange af jer dygtige Aminoer kan optimere den indtjening en hel del, og ved at skaffe nogle flere facebook sider kan i helt klart tjene beløbet mange gange dobbelt igen!

Hvis du vil give et bud, eller høre nærmere/se Analytics, Euroads, og GoviralNetwork billeder så skriver du endelig bare en Privat besked!

(Jeg ved at der er nogle gutter herinde som ikke er så glade for likejacking sider, men det er jeg ret ligeglad med - det skal ikke forhindre mig i at sælge min side ;-).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Her er eventuelt et Analytics billede. Som i kan se svinger sidevisningerne rigtig meget, men hvis man vil bruge en halv time/time hver dag kan man nemt komme over de 10.000 visninger (og med de rette fb sider - mange flere).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01

Nu har jeg fået et par bud, og jeg vil gerne lige sige at jeg ikke kun får visninger på min side når jeg deler.
Inden folk skal se videoen, skal de dele videoen - og det gør langt over 90 % vil jeg skyde på. Så på den måde kører det af sig selv, og fb siderne er kun som 'supplement', eller selvfølgelig for at øge indkomsten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

I skal ikke være bange for at komme med et bud - jeg 'tror' ikke at jeg forventer en særlig god pris, da jeg kun er 15 år, ikke meningen at siden skulle blive så populær, og står og mangler penge til en Macbook ;o).

- Kom med et bud, så kigger vi på det! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:37

Smid mig en mail på mj @ pezzo.dk bemærk mellemrum.

Har en ide ;)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

Der er sendt en mail til dig, Morten :-).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14

hvilken værktøj har du brugt til at finde ud ad de besøgene kan man se hvilken sider det kommer fra 

hvor er den side med 100.000 likes jeg kan kun se 631 likes på en af siderne den som er fleste likes på 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

Mikael christiansen:

hvilken værktøj har du brugt til at finde ud ad de besøgene kan man se hvilken sider det kommer fra 

hvor er den side med 100.000 likes jeg kan kun se 631 likes på en af siderne den som er fleste likes på 

Jeg bruger Google Analytics, og 95 % (deromkring) er fra facebook (folk som deler videoen, inden de ser den).

Jeg bruger kun 2 facebook sider til den, og der er kun samlet omkring de 35-38.000 likes på - jeg har ikke skrevet 100.000 likes.
Btw, tænker du på den side i popuppen? Det er fordi jeg sælger likes ;-). 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:27

Casper Jensen:

Mikael christiansen:

Jeg bruger Google Analytics, og 95 % (deromkring) er fra facebook (folk som deler videoen, inden de ser den).

Jeg bruger kun 2 facebook sider til den, og der er kun samlet omkring de 35-38.000 likes på - jeg har ikke skrevet 100.000 likes.
Btw, tænker du på den side i popuppen? Det er fordi jeg sælger likes ;-). 

hvor er de 35-38.000 likes så når jeg kigger på dine sider er der ikke så mange den meste på er der 631 likes

desuden er man sikker på at beholde trafik beholde links , jeg tjekket  siden med alexa rank  http://www.alexa.com/site/linksin/wazzo.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Mikael christiansen:
hvor er de 35-38.000 likes så når jeg kigger på dine sider er der ikke så mange den meste på er der 631 likes

Det er 2 facebook sider, som jeg smider opslag på så jeg får flere besøg til Wazzo - de er ikke på Wazzo, og har praktisk talt intet at gøre med siden.

Mikael christiansen:
desuden er man sikker på at beholde trafik beholde links , jeg tjekket  siden med alexa rank  http://www.alexa.com/site/linksin/wazzo.dk

Der må jeg være ærlig og sige, at det ved jeg ikke. Man får siden som den er nu, så det vil jeg da gå fuldstændigt ud fra ;-).

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)