Jeg har sammen med en ven i den sidste måned leget og pudset lidt på vores side, hvor folk skal like en side, se en video, og dele videoen, før at de kan komme til at se den video, som de har set deres ven reklameret for på facebook. Jeg troede aldrig at den ville få over 100 besøg om dagen, men det viser sig at siden den 19 februar har den fået 48.000 unikke besøg, og 70.000 sidevisninger. Jeg ligger ialt nok kun samlet max en halv times arbejde i det, da jeg en gang om dagen lige smider en ny video på siden som de besøgende kan se, og så smide et opslag på 2 facebook sider med ialt kun 36.000 likes. (Køb/har du en side med over 100.000 likes - tænk så på alle de besøgende siden kunne få). Den sælges fordi at jeg hele tiden kommer til at fokusere på hjemmesiden, og simpelthen ikke får lavet andet (jeg tjekker den hele tiden - ikke arbejder!). Jeg skal til eksamen her til sommer, og derfor har jeg ikke tid til at tænke på den. Indtjeningen er svær at skyde da den kun har været aktiv siden den 18 Januar, men vi startede for alvor først den 1. marts, og der har den tjent 1.200 kroner hjem på GoviralNetowork, og omkring 200-400 på Euroads. Derudover har vi også solgt likes via Underenplov, privat osv, og det render nok også op i 500 kroner. Jeg er ikke erfaren, og ved derfor at mange af jer dygtige Aminoer kan optimere den indtjening en hel del, og ved at skaffe nogle flere facebook sider kan i helt klart tjene beløbet mange gange dobbelt igen! Hvis du vil give et bud, eller høre nærmere/se Analytics, Euroads, og GoviralNetwork billeder så skriver du endelig bare en Privat besked! (Jeg ved at der er nogle gutter herinde som ikke er så glade for likejacking sider, men det er jeg ret ligeglad med - det skal ikke forhindre mig i at sælge min side ;-). |
Her er eventuelt et Analytics billede. Som i kan se svinger sidevisningerne rigtig meget, men hvis man vil bruge en halv time/time hver dag kan man nemt komme over de 10.000 visninger (og med de rette fb sider - mange flere).