Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes du designet på www.tjekdanmark.dk er blevet bedre?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så din gamle side og er enig i de mange nye kommentarer om design, du har fået i denne tråd (og den forrige) - det hele er vist sagt.

Men som jeg også kommenterede i dit tidligere indlæg: Få læst korrektur!!! Det er altså sindssygt vigtigt, at du ikke skriver tekster, som er smækfyldte med fejl og i øvrigt ikke ikke giver nogen mening (og da du placerer meget tekst i grafikelementer - i hvert fald på forsiden, gør du det yderligere både svært at læse og svært for søgemaskinerne at finde). Her er lige et eksempel:

Tjek Danmarks mange muligheder herunder. "TD opdatere løbende hjemmesiden og Facebook gruppen med nye ting for dig"

Ud over, at det er en ret intetsigende tekst - altså hvor er mulighederne beskrevet, hvad er mulighederne? (og hvor kom forkortelsen TD ind i billedet henne?), så burde det være "Tjek Danmarks mange muligheder herunder. "Tjek Danmark opdaterer løbende hjemmesiden og Facebookgruppen med nye ting for dig"

Kategorien "Dine muligheder" viser et spil kort - så jeg kan spille poker eller kortspil, når jeg besøger Danmark - eller hvordan? Ligeledes billedet af bilen under Tjek Danmark (hvad betyder den??)

Hits på en side er overhovedet ikke ensbetydende med besøgende, selv om du flot forklarer om hits (og spilder en del plads på dette). Et hit på en side er lig med de antal gange et element er loadet. Dvs. hvis jeg besøger din side, og du har 10 grafikfiler, så er der 10 hits alene på at hente disse elementer - det siger altså ikke noget om, hvor mange besøgende du har. Og det er et levn fra 90'erne at oplyse om hits.

Jo mere, jeg klikker rundt på din side, jo mere forvirret bliver jeg over formålet med den???

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 13:59

Tak for yderligere feedback. - Der skal arbejdes med konceptet og mange af de forskellige områder der er beskrevet.

"Tjek Danmark" konceptet er stadig lanceret for at oplyse unge, voksne og børnefamilier om alle de spændende muligheder som f.eks. forlystelser, seværdigheder, arrangementer, byliv, messer, arbejde, spisesteder & overnatningsmuligheder, som er i Danmark.

Formålet er at samle alle de spændende grupper, som der søges mest efter når inspiration skal findes på nettet. Her skulle det gerne blive nemmere samt langt mere overskueligt at finde tingende ved nogle få klik.

Desuden vises vejret til fordel når dagen skal planlægges, samt nyhedsbrev fra "Tjek Danmark" hvis man hellere vil have nyhederne sendt direkte pr. e-mail istedet for at tjekke på hjemmesiden.

Der er også mulighed for at chatte med hinanden, så når en gruppe tænker på at planlægge noget sammen, kan de alle samles på chatten og hurtigt aftale hvad der skal ske den pågældende dag.

Jeg håber det gav svar på nogle af spørgsmålene om hvad "Tjek Danmark" konceptet er.

Mvh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det bedste råd du nok kan få er "drop projektet" - den slags sider havde deres storhedstid for 15 år siden ... du forsøger at konkurrere med Google ... og det går aldrig godt!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)