Jeg synes generelt, at designet er meget outdatet. Hvis nu man kigger på nogle af alle de nye hjemmesider der bliver lanceret + de største hjemmesider i øjeblikket, så er det meget minimalisktisk og stilrent. Det synes jeg er rigtig fedt! Det med dit logo og farvesammensætningerne er jeg ikke helt vild med. Men det er jo kun min mening.
Så synes jeg dog også, at det er meget misvisende, at du har fanerne "spil" og "kendte" hvor det ikke engang er danske kendte, der er sladder om. Jeg synes, at du skal holde dig til de ting du kan opleve i Danmark, og gemme alt dit gøgl til en anden hjemmeside.. ;-)
Synes du om designet på hjemmesiden eller hvad synes du bør ændres her?
Min ærlig mening alt sammen, jeg synes det for gammelt og for uoverskueligt ærligt talt jeg tror ikke dine besøgende ville være der mere end 1 klik rundt
Find et ordenligt til et par hundrede kroner hos themeforest og oversæt det;o) eller eventuelt download et gratis de kan også være god til wordpress.
Jeg synes generelt, at designet er meget outdatet. Hvis nu man kigger på nogle af alle de nye hjemmesider der bliver lanceret + de største hjemmesider i øjeblikket, så er det meget minimalisktisk og stilrent. Det synes jeg er rigtig fedt! Det med dit logo og farvesammensætningerne er jeg ikke helt vild med. Men det er jo kun min mening.
Så synes jeg dog også, at det er meget misvisende, at du har fanerne "spil" og "kendte" hvor det ikke engang er danske kendte, der er sladder om. Jeg synes, at du skal holde dig til de ting du kan opleve i Danmark, og gemme alt dit gøgl til en anden hjemmeside.. ;-)
Håber det hjalp lidt! :-)
- Jonathan
Jeg er helt enig med Jonathan. Siden ligner noget fra 90'erne.
Vil du arbejde professionelt med den side så bør du tage kontakt til en webdesigner.
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Lasse jeg ved ikke om du læser de råd folk giver dig eller om du bare syntes dette er sjovt???
I de sidste 3 tråde du har lavet, har du fået de samme råd fra stort set alle, bl.a. ang dit design og din rodet forside. Udover dette er dine annoncør priser stadig alt for dyre.
Gør dig selv en tjeneste, tag de råd som folk giver alvorligt ;-)
Har efterhånden set dine tråde en del gange nu, og synes ikke som sådan du har gjort noget ved din side.. synes du skal lade være med at lave flere posts på amino om din hjemmeside den næste måned, og så koncentrere dig om det projekt du har gang i, få ryddet ud på din side så den bliver overskuelig, få fat i en grafiker som kan lave dig noget flot grafik og ikke det ja undskyld mig helt vildt grimme du har gang i, det er ikke for at være negativ omkring dit projekt, men hvis du forventer at blive taget seriøst, skal du ved gud også tage andre seriøst.
Og din hjemmeside udstråler for mig langt fra seriøsitet og professionellastet, du har meget at arbejde på endnu, så det er bare at komme igang.
- Benjamin Nielsen
Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.
Tak for svarene. -Det jeg søgte svar omkring var selve designskabelonen, da den er blevet ændret pga. den var meget skarp i farven, men ok! Alle de andre ting er noteret ned tidligere, som også skal laves. Men et skridt af gangen! -Tak for rådene.
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser
Brug de penge en designer koster, og få ham til at designe en professionel hjemmeside til dig. Det er meget uprofessionelt med det design du har nu, og hvis du nogensinde vil noget med dette projekt, må du også betale lidt for det.. :-)
Og lige en ting mere. Se nu, at få fjernet fanen "Spil" fra siden. Den har intet at gøre på siden, og gør bare siden endnu mere uprofessionel. Husk, at børnefamilier der skal finde aktiviteter til ferien, kommer altså ikke ind på din side, for at spille spil.. :-)