Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ERP programmer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey der.....

 

Der MÅ være en herinde der vil kunne rådgive mig om udvikling og implementering af ERP software.

 

Mit store issue er at de sælgere man får på besøg er prototype sælgere - De har i stort omfang større fokus på at lukke salget, end de har på mine behov.

 

Dvs - Jeg er nu blevet oplyst pris på software som kan løse mine arbejdsmæssige opgaver i prisklassen 50.000 til 250.000. alt efter sælger/program.

 

Jeg har en kompleks forretningsgang, og mange ting jeg skal holde styr på, derfor vil standard systemer som f.eks Mamut.

 

Min indtryk er at sælgeren som udgangspunkt ikke ser på det reele behov, men i højere grad på virksomhedens størrelse - og tager udgangspunktet i prisen som et konkurrenceparameter - men, jeg er på nuværende ligeglad med en pris. Jeg vil have identificeret det program som kan løfte opgaven, så er der en herinde med viden og kompetence på en række forskellige produkter ? 

 

Ugh!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi ved i grunden meget lidt om ERP systemer. Men hvis du kan lave en god nok kravsspecifikation (det vil nok tage en del tid) så kan vi da give dig et tilbud på hvad det vil koste for dig at få udviklet noget fra bunden som præcist matcher dine behov.

Vi er nok ikke de optimale til opgaven, vi kan sagtens lave det men der vi blive stillet temmeligt store krav til dig og hvor godt du er i stand til at definere systemet.

Du skal da være velkommen til at sende en kravsspecifikation i min retning, så skal jeg nok få kigget på at sætte et tilbud sammen.
Mail: psj@taketwo.dk

Mvh Peder
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du siger komplicerede forretningsgange - hvad mener du så? :-)

Giv et par stikord med hensyn til antal samtidige brugere - kompleksitet i arbejdsopgaver, nødvendige dimensioner, snitflader til andre programmer og et par eksempler af det talmateriale I har brug for at få ud af systemet igen. En branche ville heller ikke være af vejen og implementationsdybde (dvs. hvor tæt på processerne ligger ERP-systemet?).

Så kan jeg give dig et bud på om nogen af MS''s produkter kan hjælpe jer - eller om det er bedre at kigge andetsteds.

Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey - Beklager at jeg har brillieret ved mit fravær.

 

Anyways - Jeg har ikke ligget på den lade side i de forløbne par uger.

 

Jeg arbejder videre med noget Microsoft Dynamics NAV.

 

Tak for indsparkene

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)