Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få affiliate marketing på min blog???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg vil gerne prøve affiliate marketing af, men jeg er helt ny, så derfor håber jeg du kan hjælpe mig! Jeg har forstået det grundlæggende indenfor affiliate marketing, men rent teknisk er jeg på bar bund. Jeg har ikke en hjemmeside, men jeg har tænkt på at oprette en blog. Kan jeg have affiliate marketing på en blog, eller skal det være på en hjemme side? Hvor stor teknisk forståelse skal jeg have - skal jeg kunne opererer med html, css osv?

På forhånd, tak for dit svar!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:25

Hej Dalle,

Jeg det kan du sagtens! Jeg sender dig lige en privat besked og vejleder dig mht. hvad du gør!

Ha en god dag :)

Med Venlig Hilsen
Jack Nørgaard Pedersen

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:28

Hej dalle333,

det kræver ikke den helt store tekniske forståelse, vil jeg mene. Jeg er selv lidt halvdum på det tekniske, men kan godt finde ud af det alligevel.

Jeg vil anbefale, at du bruger Wordpress, i stedet for at du selv skal fifle rundt med alle mulige ting som html og mere. Det er ganske nemt at er gratis.

Derudover kan du tilmelde din blog til affiliate netværk som Tradedoubler, Euroads, Guava mm, hvor du efter frigivningen trækker trackingkoden ud og kan placere på bloggen som du ønsker.

Du kan læse meget mere om det her på Amino. Håber det kunne hjælpe lidt med de mest grundlæggende ting.

Hilsen,

Lars

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 08:29

En lille guide til hvordan du nemt kunne gøre det.

1) Opret et domæne og webhotel med linux-server på en af de lidt billigere steder som meebox eller unoeuro. (ca. 250-300 kr)

2) installer wordpress (kan ofte gøres med 1-click installer) (gratis)

3) skab noget indhold og prøv lidt af i wordpress :)

4) tilmeld dig forskellige affiliatenetværk (tradedoubler euroadds etc.) (gratis)

5) indsæt dine affiliatereklamer vha. plugins eller widgets.

Det kræver ingen former for viden omkring programmering eller lignende.

Skriv bare hvis du har spørgsmål.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)