Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kombination af adwords og affiliate på en blog???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har tænkt på at lave en blog, hvor jeg vil købe kliks af adwords og tjene penge på annoncering. Jeg ser det ikke som en levevej, men da jeg er på SU, søger jeg konstant penge;) Det skal dog lige siges, at jeg er helt ny inden for ovenstående, men jeg synes det virker som en god idé.. - meeen jeg ville lige høre jer aminoer om jeres mening. Kan det overhovedet lade sig gøre? tror du det kan blive en god forretning?

På forhånd tak for dit svar!

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Dalle.

Hvis du overvejer at tiltrække besøgende via AdWords og derefter hente indtægter fra affiliate partnere i den modsatte ende, så skal du være dygtig for at få det til at give et samlet overskud.

Affiliate partnere vil jo - i hvert fald i teorien - kunne overbyde dig i kampen om de gode søgeord, da de har et større dækningsbidrag at give af end dig.

At der så i praksis er enkelte "smørhuller", hvor der kan tjenes rigtig gode penge på den kombination, som du skitserer, er så en anden sag.

Men som nybegynder indenfor både AdWords og Affiliate, så vil du med 99% sandsynlighed blive tromlet af de erfarne drenge (m/k).

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

dalle333:

Hej alle!

Jeg har tænkt på at lave en blog, hvor jeg vil købe kliks af adwords og tjene penge på annoncering. Jeg ser det ikke som en levevej, men da jeg er på SU, søger jeg konstant penge;) Det skal dog lige siges, at jeg er helt ny inden for ovenstående, men jeg synes det virker som en god idé.. - meeen jeg ville lige høre jer aminoer om jeres mening. Kan det overhovedet lade sig gøre? tror du det kan blive en god forretning?

På forhånd tak for dit svar!



Men du kan jo sagtens lave en affiliate niche blog, også lave noget SEO arbejde. Det lyder som om du søger de lette penge, og der er affiliate hjemmesider nok ikke vejen frem, det kræver meget arbejde!

- Alexaneder Baandrup Larsen 

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar!

kan du specificerer en "niche blog"? :) 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:
Men som nybegynder indenfor både AdWords og Affiliate, så vil du med 99% sandsynlighed blive tromlet af de erfarne drenge (m/k).

Ja, men de erfarne drenge startede også med en AdWords kupon på 400 kr. Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

En Niche blog kan være, Noget om tennis, løb, kaffemaskiner, film, alt så noget :) 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jun 05
Indlæg ialt: 38
Fra  Nielsens Bureau v/Anette Nielsen Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også på en niche-blog, og det skal være inden for noget du brænder for og derfor har en særlig viden om eller skarpe meninger om - så du faktisk får skrevet ofte og med noget på hjerte. Ellers dør den for hurtigt :-)

Med venlig hilsen Anette Nielsen, Nielsens Bureau
PS: Læs min gratis e-bog Adwords for absolut begyndere

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Ja, men de erfarne drenge startede også med en AdWords kupon på 400 kr. Wink

Det har du helt sikkert ret i.

Jeg burde måske også have skrevet, at trådstarter ville blive trynet, lære af det og så på sigt selv blive den, som tryner andre Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

dalle333:

Tak for dit svar!

kan du specificerer en "niche blog"? :) 

En niche blog er en blog hvor du skriver om et lille emne istedet for et stort. Der er forskel på hvor lille en niche er, men det kunne fx. være en blog om Ipad 3. Hvor der så kommer indlæg om funktioner, en anmeldelse osv. Også selvfølgelig et affiliate link til et sted hvor man kan købe en Ipad 3 :)

Det var et eksempel på en ret lille niche  

En af fordelene er at det er meget nemmere at målrette din markedsføring.  

- Alexander Baandrup Larsen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)