Hvis du vil arbejde videre med den, tror jeg det vil gøre endnu mere indtryk på målgruppen, hvis du tilføjer en familie med masker på, gerne et par børn. De kunne fint komme slentrende på fortorvet med ansigtet fremad, så maskerne er tydelige.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Men troede man netop brugte illustrator pga muligheden for at forstørre/formindske med vector, til plakater osv.
Men godt vi har Amino, så vi kan lære noget nyt hver dag :)
Hvis det var en plakat som der skal trykkes i virkeligheden, så vil man typisk lave layoutet i InDesign, QXP eller tilsvarende layout-program - netop for at få tekst, logo m,m. scalerbart. Men det kræver dog så også at logo og lignende netop er lavet i vektorgrafik og derved i et program som Illustrator eller Corel Draw.
Men i realiteten kan man godt lave et trykklart layout 100% i Photoshop - Det er dog ikke det smarteste program at bruge til det, men det kan trods alt bruges i mangel af andet. Selve billedet på plakaten vil alligevel ikke kunne laves i vektorgrafik, så derfor vil det ikke kunne være skalerbart på samme måde som logo og tekst. Så derfor vil billedet i alle tilfælde i forvejen skulle laves i en ret høj opløsning.
Omkring det med forskellen på bitmap grafik (typisk fra Photoshop og lignende programmer) og vektorgrafik (Illustrator m.fl.), så har jeg fået nogle uger tilbage skrevet i en anden tråd herinde og henvist til en video vi lavede i MediaMouse om netop denne problematik:
Hvis man gerne vil lærer mere, så er der utrolig mange muligheder. Et sted jeg utrolig godt kan lide er dem der har lavet tutplus. Der kan du også hurtigt se forskel.